Williamisdenaam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix activeert niet

Hallo forum van Vodafone,

Vodafone heeft mij een berichtje met link gestuurd op 4 november. Die link verwees mij naar drie keuzes waaronder ik kon kiezen tussen: Netflix, Napster en TV Anywhere. Nu op 31 december wilde ik Netflix activeren alleen lukt dat niet. Er staat dat mijn sessie verlopen is en dat ik opnieuw moet aanmelden(, maar hoe? Er staat nergens dat ik kan uitloggen en dan weer kan aanmelden.) Of heb ik gewoon te lang gewacht?
4 Reacties 4
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Williamisdenaam , heb je de volgende link gebruikt? klik hier. Je zou in ieder geval nog gewoon moeten kunnen inloggen. Eventueel eens cookies verwijderen of via een andere browser inloggen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties, topic wordt binnen 48 uur gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic