JoostAA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netflix aanmelden lukt niet

Als ik me wil aanmelden voor de Netflix 6 maanden gratis, krijg ik wel een sms maar krijg vervolgens een foutmelding en wordt ik niet doorgestuurd naar de website van Netflix om e.e.a. te activeren.

Ik krijg deze foutmelding:
Netflix couldn't find a customer for request context: [opco=nl, channel=mobile, msisdn=316.........]

Wat kan ik hiermee doen?

/Ik voldoe aan de voorwaarden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @JoostAA , @desiree1967 , @JohnPouw
Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed gaat met activeren van je Netflix account. Hadden jullie al gelezen dat het niet via Wifi geactiveerd moet worden maar via 3G/4G. Kijk anders ook nog even naar het topic van @AstridG

Mocht het desondanks niet lukken, dan moeten onze techneuten er naar kijken en stappen ondernemen. Om dit te kunnen doen hebben zij een aantal gegevens ter controle en een aantal ter info nodig. Je snapt dat we al deze gegevens niet openbaar op het forum willen hebben. Dat zou ten koste gaan van jullie privacy.

Stuur ons daarom een bericht op onze Facebook pagina. Wij zullen je dan vragen om ons een privébericht te sturen zodat wij het kunnen doorzetten. De technici gaan dan met je aanvraag aan de slag. Wij volgen de aanvragen dagelijks op en je krijgt een privébericht gestuurd zodra er een oplossing is. Over de tijd die daaroverheen gaat kunnen we op dit moment helaas niets zeggen. Maar je krijgt in ieder geval antwoord van ons.

Bekijk in context

15 Reacties 15
desiree1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb jij al de oplossing want in heb dat ook
desiree1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abo is 11 dec jongstleden ingegaan
JohnPouw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Als ik de sms code gebruik die ik bij aanmelding heb ontvangen, dan krijg ik de volgende melding:

Sorry! Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar. Bekijk deze sectie geregeld om op de hoogte te blijven.

Tot op dit moment 3 keer tel. contact gehad met de Vodafone klantenservice. De antwoorden varieerden van 'zorg dat de cookies zijn geblokkeerd tot ik stuur uw reactie door naar een techneut en u ontvangt de juiste link per e-mail. Vooralsnog geen reactie ontvangen, dan wel een passende oplossing voor dit issue.

Volgens de klantenservice is het een known issue!
Soap

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone,

Bij mijn Red Super abonnement werd 6 maanden Netflix cadeau belooft. Echter, toen ik mij, via de toegestuurde link van Vodafone, wilde aanmelden kreeg ik simpelweg de tekst “Sorry!” in beeld.



Graag wil ik hier toch gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Soap
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @JoostAA , @desiree1967 , @JohnPouw
Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed gaat met activeren van je Netflix account. Hadden jullie al gelezen dat het niet via Wifi geactiveerd moet worden maar via 3G/4G. Kijk anders ook nog even naar het topic van @AstridG

Mocht het desondanks niet lukken, dan moeten onze techneuten er naar kijken en stappen ondernemen. Om dit te kunnen doen hebben zij een aantal gegevens ter controle en een aantal ter info nodig. Je snapt dat we al deze gegevens niet openbaar op het forum willen hebben. Dat zou ten koste gaan van jullie privacy.

Stuur ons daarom een bericht op onze Facebook pagina. Wij zullen je dan vragen om ons een privébericht te sturen zodat wij het kunnen doorzetten. De technici gaan dan met je aanvraag aan de slag. Wij volgen de aanvragen dagelijks op en je krijgt een privébericht gestuurd zodra er een oplossing is. Over de tijd die daaroverheen gaat kunnen we op dit moment helaas niets zeggen. Maar je krijgt in ieder geval antwoord van ons.
JohnPouw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Per,

Ik heb geen account bij Facebook. Is het mogelijk dat ik een separate e-mail stuur naar een door u aan te geven e-mailadres van Vodafone waarin ik de door u gevraagde gegevens aanlever?

Ik hoor of lees het graag.
John
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo John,

In dat geval raad ik je aan om op een andere manier contact met onze klantenservice op te nemen om dit op te lossen. Zie Vodafone.nl/support voor meer informatie.
Inigo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem hier. Zou graag gebruik maken van de 6 maanden Netflix die ik bij m'n nieuwe Red abonnement kreeg, maar dat lukt niet.

NB: ik krijg exact dezelfde melding als in de screen grab van Soap hierboven.
PeterK

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een eerder bericht op mijn telefoon van Vodafone over Netflix waarschijnlijk kwijt geraakt tijdens het lezen werd ik gebeld.
.2:0.0.0.0.0.0.$text0:0:$33:0" />Toen zelf via offers.vodafone.com/nl geactiveerd op ons bestaand Netflix account. Maar heb geen code ontvangen of die zat in het eerdere bericht???
Twee keer hierover telefonisch contact gehad met de helpdesk, de eerste keer al weer ruim twee weken geleden. Bij de tweede keer bleek dat er hierover een case voor mij is gemaakt. Dit was alweer een week geleden. Man Onverschillig
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$3:0" />Net weer geprobeerd, niets ontvangen.

Inmiddels een pb via fb verstuurd.

sg89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik dacht dat het bij mij goed was gegaan tot dat ik vandaag zag dat netflix het bedrag alsnog van mijn rekening af zou schrijven. Ik kan het ook niet opnieuw proberen te activeren want ik heb de sms verwijderd. Wat moet ik nu doen?

Highwoodblue

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben oktober overgestapt naar Vodafone, mijn toenmalige abonnenment bij T Mobile liep in februari af.
Netflix kon ik nog niet activeren omdat mijn nummer nog niet bekend was bij Vodafone.
Via Facebook contact gehad met een aantal medewerkers van Vodafone en de conclusie was dat ik Netflix kon activeren op het moment dat mijn nummer bij Vodafone bekend was.
Heden is dat dus het geval en wil ik Netflix activeren, echter kom ik niet verder dan een site waarop sorry staat aangegeven en een sms heb ik ook niet ontvangen.
Hoe nu verder??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Highwoodblue

Ik heb je bericht even samengevoegd met het bestaande topic hierover. Als je abonnement pas in februari actief is geworden moet je eerst wachten op de sms. Deze krijg je normaal gesproken binnen 10 dagen na de activatie van je abonnement. Mochten die 10 dagen al verstreken zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice zodat ze dit voor je kunnen doorzetten naar onze technische dienst.
Highwoodblue

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor het antwoord. Over die tien dagen heb ik waarschijnlijk niet mee gekregen.
Dan wacht ik nog even.
Verder heb ik eerdere berichten niet kunnen vinden, vandaar dat ik de vraag opnieuw gepost heb.
Nogmaals dank zover, we zien de SMS tegemoed.
boydv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hetzelfde probleem. Sms nooit ontvangen. Als ik die via : offers.vodafone.com/nl opvraag dan krijg ik de melding dat er geen actie is op dit moment. Eind december een RED abonnement afgesloten.
Ben nu al vanaf januari bezig. Nog steeds geen Netflix.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@boydv

Je geeft niet aan welk abonnement je hebt afgesloten. Gaat het misschien om Red Essential? Daarbij geldt de Netflix actie namelijk niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic