en dan krijg je dit als antwoord nu..
Dat houd dus in dat alle providers wel stabiliteit geven behalve vodafone....
terwijl vodafone wel aangeeft voor een abbo met netflix enzz.
maar niet garanderen dat het het daadwerkelijk ook doet ???????????????????????
sorry serkan wat een flauwekul dit.. jaren netflix gekeken met vodafone en ineens niet meer en dit als antwoord krijgen.. triest.. bedankt voor je antwoorden en hulp.
Goedemorgen Menno,
Hartelijk dank voor je e-mail. Ik zie dat je dit onderwerp inderdaad al eerder hebt aangegeven. Ik lees dat het gebruik maken van Netflix niet naar wens functioneert. Dit zou overal voorkomen, en is daardoor niet lokatiegebonden.
Onze Network Crew heeft dit in behandeling genomen. Zij geven aan dat de werking van diensten van derde partijen niet door Vodafone gegarandeerd kunnen worden.
Indien gewenst kun je dit aanvullend bespreken met de Network Crew. Zij zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0094. Ma t/m vrij, 08:00-20:00 en za 08:00-18:00.