Wardaddy

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix 4g kijken

Hallo

Sinds een maand kan ik ineens geen netflix meer kijken op mobiel Samsung Galaxy s7 edge Wi-Fi thuis geen probleem mobiel van mijn vrouw note 4 zelfde verhaal netflix zegt dat het aan de stabiliteit ligt van mijn netwerk data 4g want met Ziggo Wi-Fi geen probleem.

Iemand een idee hoe dit te veranderen... met T mobile kunnen we wel afspelen via 4 g
9 Reacties 9
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Wardaddy,

Zo te zien hebben we je reactie over het hoofd gezien. Is het inmiddels al opgelost of ervaar je hier nog steeds problemen mee?
Wardaddy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helaas niet...
ene ticket naar de andere ticket cashes zijn aangemaakt...
maar ze weten het niet...
ben al bijna 3 maanden verder en het ligt niet aan netflix.
mijn vrouw heeft de note 4 die heeft hetzelfde.
beide vodafone 4g
ook als mijn mobiel als hotspot werkt loopt ie binnen 2 min vast tijdens de film..
nieuwe simkaart en blijf hetzelfde probleem houden..

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hmm dat is vreemd. Zijn onze collega's er op dit moment nog mee bezig? Hopelijk volgt er alsnog een oplossing 😞
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Wardaddy, is er inmiddels al meer duidelijk en heb je nog contact gehad met onze collega's hierover?
Wardaddy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb meerdere malen contact gehad maar tot heden geen oplossing.. ze gooiende het op mijn mobiel die stuk is en simkaart.... echt ik word hier zo moedeloos van... mijn vrouw die naast me zit met een note 4 zelfde problemen zeker ook kapot toestel hahahaha moet ik stappenplan volgen gooien het op simkaart defect terwijl ik net 3 weken nieuwe heb gehaald in de vodafone winkel.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat het nog niet is opgelost. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is Wardaddy. Via deze weg kunnen we dit helaas ook niet voor je oplossen. Ik zou in dit geval de terugkoppeling geven dat je dit ook ervaart met een nieuw toestel, zodat het onderzoek wellicht nog voortgezet kan worden.
Wardaddy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thx iig.
Ze gooien het op mn toestel en simkaart.
Maar voor mij na 3 maanden vechten is voor mij klaar met vodafone.

Groet menno
Wardaddy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en dan krijg je dit als antwoord nu..
Dat houd dus in dat alle providers wel stabiliteit geven behalve vodafone....
terwijl vodafone wel aangeeft voor een abbo met netflix enzz.
maar niet garanderen dat het het daadwerkelijk ook doet ???????????????????????
sorry serkan wat een flauwekul dit.. jaren netflix gekeken met vodafone en ineens niet meer en dit als antwoord krijgen.. triest.. bedankt voor je antwoorden en hulp.

Goedemorgen Menno,
Hartelijk dank voor je e-mail. Ik zie dat je dit onderwerp inderdaad al eerder hebt aangegeven. Ik lees dat het gebruik maken van Netflix niet naar wens functioneert. Dit zou overal voorkomen, en is daardoor niet lokatiegebonden.

Onze Network Crew heeft dit in behandeling genomen. Zij geven aan dat de werking van diensten van derde partijen niet door Vodafone gegarandeerd kunnen worden.

Indien gewenst kun je dit aanvullend bespreken met de Network Crew. Zij zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0094. Ma t/m vrij, 08:00-20:00 en za 08:00-18:00.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Wardaddy,

Ik ben het zeker met je eens dat het vreemd is dat Netflix het op twee toestellen niet doet. Echter klopt het wel wat de Network Crew zegt: wij kunnen de werking van Netflix niet garanderen, omdat het geen dienst van Vodafone is.

Heb je wel eens getest of het wel werkt als je op een andere locatie bent? En doet Netflix het wel als je het bijvoorbeeld via de laptop opstart?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic