Mark_89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net verlengd met Sim-Only maar wil toch graag abonnement met toestel. Kan dat?

Hoi,

Even een vraagje, onlangs heb ik mijn abonnement verleng naar een sim-only abonnement en heb ik mijn oude telefoon aangehouden. Achteraf een beetje spijt van, is het mogelijk om het abonnemen op te waarderen naar een abonnement met alsnog een nieuwe telefoon?

Gr. Mark
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Oei, lastig te zeggen. Normaal kan dit niet. Heb je een 1jarig of 2 jarig abonnement afgesloten en hoelang loopt dit Sim-Only abonnement al?

Mark_89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle_,

Het is een simonly abonnement van 1 jaar. De ingangsdatum was 20 november.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Mark_89 ,

Dat is te lang geleden om het abonnement nog te annuleren. Heb je hierover al eens contact gehad met onze klantenservice? Je kunt dit dan eens bespreken en wellicht hebben zij nog andere opties voor je.
blondy66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn nieuwe verlengde abonnement is gisteren ingegaan maar ook spijt dat ik deze heb genomen.
Ook sim only had toch liever achteraf een telefoon erbij ivm 4g nu heb ik eigenlijk geen plezier van mn abonnement met mn oude telefoon ze hadden me dit niet gemeld toen ik dit abonnement afsloot.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Zoals hierboven te zien horen we dat vaker 😉
Ik kan jou alleen hetzelfde advies geven: neem even contact op met de klantenservice om te kijken of er iets mogelijk is. Ik duim voor je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic