armand23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nepotisme binnen een b.v. of n.v. bedrijf

Graag wil ik kenbaar maken dat vanaf het eerste moment bij vodafofone ik aan de wibautstraat bij de amstel op zware racistische tendensen ben getuit waarbij, huidkkeuren, schakerend van licht naar donker onderscheidt wordt gemaakt van inferieur naar superieur wit.
Hierbij om deze reden wil ik niet langer lid zijn van een club die onderscheid maakt in menselijke status of rassen verdeeldheid en zeg daarbij mijn lidmaatschap accuut op.
Tot nader order , mijn maatschappelijkwerker contact met u opneemt voor het verder afwikkelen van mijn lidmaatschap bij vodafone ziggo.

Mvg,

Dhr. Lloyd Kortzorg
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi armand23

Wat vervelend om te horen dat je zo onprettig benaderd bent in één van onze winkels. Ik raad je aan om ons even een berichtje te sturen via Facebook of Twitter. Of neem contact met ons op via de chat. Mijn collega's maken vervolgens een melding en er wordt contact opgenomen met de betreffende winkel. Via het forum is dit helaas niet mogelijk.
Tot slot: een abonnement opzeggen is niet rechtsgeldig enkel via een mondelinge of schriftelijke melding op ons forum of een ander kanaal. Daarvoor moet je het volgende formulier invullen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/online-opzeggen.shtml. Houd ook rekening met je contractstermijn én een opzegtermijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over armand23 en heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt armand23, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic