Goedemiddag allemaal,
Vandaag had ik ook het genoegen een mail te ontvangen van 'Vodafone' i.v.m. een betalingsachterstand. Aangezien ik automatische incasso heb, had het betreffende mailtje direct mijn aandacht. Verzender was zowaar....een soort van van Vodafone.
Echter, als je kijkt naar de gegevens voor het betalen, krijg een je een wel heel bijzondere site. Enneu...sinds wanneer betalen we bij Vodafone met bitcoins?????
Kortom, blijven nadenken en niet klakkeloos klikken.
Uw betalingstermijn is verstreken
Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je e-mail ontvangen en geven hierop binnen 3 werkdagen een reactie.
Wij hebben je e-mail ontvangen en geven hierop binnen 3 werkdagen een reactie.
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van
€ 49,75 uiterlijk binnen een termijn van drie werkdagen te voldoen.
Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven,
verzoeken wij u te betalen via iDEAL.
Het openstaande bedrag is momenteel € 49,75 (inclusief kosten).
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van € 79,90
indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
- Klik
hier op: online betalen om de factuur te voldoen,
let op dat u de juiste bedrag: € 49,75 invult
- Klik vervolgens op kopen
- Bij uw bitcoinsadres vult u: 1MX7d5LXHdEiUSazSFkwTcEbgooBWNqg9x
- U kunt nu direct uw betaling doen via iDEAL. Kies hiertoe uw eigen bank.
- Zodra u het openstaande bedrag heeft betaald, ontvangt u een bevestiging email.
Let op: Als wij uw betaling niet voor dinsdag 14 september 2017 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure. Voorkom bijkomende kosten.