Frapsie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nederlandse sim-kaart opnieuw activeren

Hallo!
Ik ben Francesca en ik kom uit Italie. Twee jaar geleden heb ik een Nederlandse sim kaart gekocht, omdat ik in Nederland ging werken. Deze zomer zal ik terugkeren en dus wou ik graag weten of het mogelijk was om de oude sim kaart opnieuw te activeren, zodat ik dat nummer kan gebruiken.
Bedankt en leuke dag verder! 🙂
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik ben bang dat als je de simkaart de 2 jaar niet hebt gebruikt je er geen gebruik meer van kan maken omdat deze dus vervallen is. Misschien dat de klantenservice je nog kan helpen hierbij, maar dat weet ik niet zeker.

www.vodafone.nl/support/contact/
Frapsie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, dat dacht ik ook maar ik heb in ieder geval een gok gedaan 😄
Ken je misschien een makkelijke (en goedkope) oplossing? Ik zal alleen maar een maandje blijven in NL maar ik zou ook graag een mobiele verbinding hebben... Bedankt!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Frapsie Ik denk dat https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/prepaid-smartphone-sim.shtml precies is wat je zoekt 🙂

Voor €14,95 heb je 1GB data die een maand geldig is vanaf het moment dat je de sim koopt, en 5 euro beltegoed. Of €10 als je zin hebt om je te registreren en in die maand nog een keer opwaardeert, maar of dat nodig is weet ik niet :).

Je kunt zo'n sim gewoon in de Vodafone winkel kopen als je hier bent. Dan krijg je direct de juiste maat sim voor in je eigen toestel en mijn collega's kunnen de juiste internetinstellingen even voor je instellen. Tien minuutjes max en je bent online
Frapsie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
TOP! Bedankt voor jullie reacties! Indien jullie in Utrecht zullen zijn dan zal ik graag jullie een koffie of zo aanbieden 😄
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Haha, ik weet niet of het er van komt maar thx voor het aanbod, houden we in gedachten 😄
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic, topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic