Ceintuur

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Navigatie

Waarom werk navigatie niet in spanje

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ceintuur 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag, misschien kan je deze vraag het beste neerleggen bij de app maker van je navigatie systeem. Aangezien nu niet duidelijk is of het via je mobiel gaat of via je auto. Mocht je een auto hebben met ingebouwde navigatie en een ingebouwde SIMkaart van Vodafone, dan zal je echt even contact op moeten nemen met de betreffende dealer, waar je je auto hebt gekocht. Heb je het over een navigatie app op je mobiel dan kan dit aan verschillende dingen liggen. Je hebt misschien geen buitenland roaming aan staan, of de app staat niet aan voor in het buitenland (moet je even kijken in de app instellingen want elke app is weer verschillend).

Het is dus niet echt duidelijk waar wat voor app je nu hebt. Heb je gewoon mobiele data gebruik in het buitenland, dan is er met je abonnement niets aan de hand, want je kan gewoon op internet en dan zou ik toch even de makers van de app informeren. Heb je geen data in het buitenland, kijk dan of je roaming aan hebt staan in je instellingen en of je nog wel data genoeg hebt om te gebruiken. Mocht je al teveel hebben gebruikt dan zal deze, mocht je BloX Beperkt Internet aan hebben staan, snelheid omlaag worden geschroefd en is het mogelijk dat een navigatie app niet meer werkt. Bekijk ook even of je instellingen van je APN goed in je toestel staan. 

Zo zie je, er kunnen verschillende dingen zijn en wat meer informatie zou handig zijn. Ik heb je meerdere antwoorden terug gegeven, bekijk zelf even welke het beste bij je vraag past. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ceintuur 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag, misschien kan je deze vraag het beste neerleggen bij de app maker van je navigatie systeem. Aangezien nu niet duidelijk is of het via je mobiel gaat of via je auto. Mocht je een auto hebben met ingebouwde navigatie en een ingebouwde SIMkaart van Vodafone, dan zal je echt even contact op moeten nemen met de betreffende dealer, waar je je auto hebt gekocht. Heb je het over een navigatie app op je mobiel dan kan dit aan verschillende dingen liggen. Je hebt misschien geen buitenland roaming aan staan, of de app staat niet aan voor in het buitenland (moet je even kijken in de app instellingen want elke app is weer verschillend).

Het is dus niet echt duidelijk waar wat voor app je nu hebt. Heb je gewoon mobiele data gebruik in het buitenland, dan is er met je abonnement niets aan de hand, want je kan gewoon op internet en dan zou ik toch even de makers van de app informeren. Heb je geen data in het buitenland, kijk dan of je roaming aan hebt staan in je instellingen en of je nog wel data genoeg hebt om te gebruiken. Mocht je al teveel hebben gebruikt dan zal deze, mocht je BloX Beperkt Internet aan hebben staan, snelheid omlaag worden geschroefd en is het mogelijk dat een navigatie app niet meer werkt. Bekijk ook even of je instellingen van je APN goed in je toestel staan. 

Zo zie je, er kunnen verschillende dingen zijn en wat meer informatie zou handig zijn. Ik heb je meerdere antwoorden terug gegeven, bekijk zelf even welke het beste bij je vraag past. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic