timm5140

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Napster

Sinds vorige week maandag is mijn verlenging actief wanneer kan ik gratis napster gaan gebruiken. Ik heb nog geen sms ontvangen!
4 Reacties 4
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste timm5140,

Bezoek de volgende website op uw mobiele telefoon: http://offers.vodafone.com/nl Zorg dat u niet op WiFi zit maar op het mobiele netwerk van Vodafone en volg de stappen op de website.

Als dit niet werkt neem dan even contact op met de klantenserivice zij kunnen dan een case voor u aanmaken naar de technische dienst.

Met vriendelijke groet,
MrMister
timm5140
topicstarter
Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas ik krijg de melding sorry dat er geen entertainment pakket aanwezig is. Ik vimd dit slecht hoor er staan zoveel klachten over aanmelding napster op het forum. Morgen maar bellen.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste timm5140

Dan zou u inderdaad even moeten bellen met de klantenserivce. Om meteen op de juiste afdeling uit te komen kunt u bellen naar 09001000140 (SmartphoneCrew) Dit is de afdeling die de case naar de technische dienst voor u gaat aanmaken en voorkomt u dat u onnodig word door verbonden tussen verkeerde afdelingen. Mocht u toch bellen naar 1200 of 1201 vraag dan meteen of ze u kunnen door verbinden naar de hierboven genoemde afdeling.

Een case naar de technische dienst word normaal gesproken verholpen binnen minimaal 5 werkdagen en maximaal 10 werkdagen. De 6 maanden Napster gaan pas in op het moment dat u het activeert dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat u iets mist m.b.t. de tijdsduur van de promotie.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
timm5140

Er staat al een heel topic over de Napster actie op het forum. Ik sluit daarom ook je topic. Gebruik eerst de zoekfunctie voordat je iets plaatst en lees ook even de regels van het betreffende board door.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic