Caatje38

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Napster download problemen galaxy s5

De samsung galaxy s5 kan na de laatste update geen apps meer op de sd kaart zetten. Nu kwam ik er achter dat ook napster geen muziek meer op de sd kaart kan downloaden en ik niet meer bij mijn al gedownloade muziek op mijn sd kaart kan. Het apparaat geheugen van de s5 is veel te klein om muziek op te downloaden en in de vakantie kan ik juist alleen de mzik gebruiken die ik heb gedownload. Wie weet een oplossing?
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Kunnen andere apparaten de sd kaart wel lezen?
Heb je al eens de sd geformatteerd?
Caatje38
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Andere apparaten kunnen de sd kaart wel lezen en de camera zet de foto's ng wel op de sd kaart. Bij naster is deze optie weg. Ook bij mijn routeplanner zijn de kaarten niet meer bereikbaar. Staan ook op de sd kaart
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je zou kunnen proberen is eens de apps te verwijderen en opnieuw installeren. Tevens zou je ook een back-up kunnen maken van het toestel om hem daarna eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Caatje38, heeft het advies van Steven nog geholpen?
Caatje38
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heeft het advies niet geholpen. Ik kan nog steeds geen apps en geen gegevens van apps op de SD card zetten. Dan maar geen Napster op vakantie. Bedankt voor het advies
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Caatje38 wat vreemd! Ik weet niet of het je nog lukt voor je vakantie, maar je kunt het beste even naar een Vodafone winkel gaan. Dan kunnen zij met je meekijken of er iets aangepast moet worden in je toestel of dat het ter reparatie aangeboden moet worden.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Caatje38 , hopelijk is het nog gelukt om langs een Vodafone winkel te gaan! We sluiten dit topic over 48 uur, je kunt er dan niet meer op reageren.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic