Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Napster - Luister alle muziek, waar en wanneer je maar wilt

http://voda.fo/ne/kiwfx
Er is momenteel geen Napster-actie beschikbaar. Wil je weten welke Entertainment aanbiedingen we voor jou hebben klaarstaan? Ga dan naar https://offers.vodafone.com/nl. Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd. Je Napster abonnement is maandelijks opzegbaar.

Hoeveel data verbruik ik met Napster? Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur. Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen? Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: napster.com/help. Voor informatie over je betalingen en je factuur kun je terecht op: account.napster.com. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
136 Reacties 136
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste JermaineWatt,

Surf even op je telefoon naar http://offers.vodafone.com/nl en zorg dat je niet op de WiFi zit maar op het Vodafone netwerk en volg de stappen. Mocht dit niet werken dan zul je even contact moeten zoeken met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Bigoak

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Zoals al gezegd: offers.vodafone.com/nl werkt niet als je nog geen sms hebt gehad. De klantenservice bellen kost dan weer € 0,45 per minuut. Ik heb een twitter bericht geplaatst en daar wordt heel snel op gereageerd, maar helaas weer naar de winkel verwezen die het contract (overigens vele malen goedkoper dan vodafone zelf) heeft afgesloten. Ik zit nu op antwoord van hen te wachten. Jammer dat een klantenservice niet gratis kan voor abonnees die aardig wat geld moeten betalen in de maand. Maar daar is Vodafone niet de enige in (UPC/Ziggo e.d.).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bigoak , heb je Vodafone Red? Dan bel je gratis met 1201.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Marc-,

Ik heb zojuist vernomen dat bellen naar de klantenservice ook gratis is ook voor klanten zonder een red abbonement omdat er een aantal storingen zijn geweest de afgelopen tijd. Dit zou gaan lopen tot 30 Juni 2015.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MrMister , dat klopt inderdaad. Ik heb dit zojuist ook vernomen. Vanwege problemen die sommige klanten ervaren met de grote vernieuwingen is er besloten om tijdelijk de klantenservice voor iedereen gratis te maken. Klanten die geen Red abonnement hebben, betaalden voor het bellen van 1201 € 0,45 per gesprek. Deze kosten worden al sinds 1 mei 2015 niet meer in rekening gebracht.

Vooralsnog zal deze actie lopen tot 30 juni 2015. Vanaf dan zullen de kosten voor klanten die zonder Red abonnement naar 1201 bellen weer € 0,45 per gesprek zijn.
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi
Net nieuw bij Vodafone en vandaag sms binnen over Napster.
Leuk!
Probleem is dat ik de vode heb ingevuld en email plus wachtwoordmaar ik krijg verder geen email of bericht etc.
Stond wel gefeliciteerd maar inloggen lukt niet en wachtwoord veranderen niet want mijn email word niet herkent en er word gezegd dat die email niet bestaat.
Ik heb het gecheckt en het juiste mail adres ingevoerd maar helaas.
En nu?
Link doet het niet meer due ik per sms kreeg.
Hopelijk krijg ik een oplossing
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Henny78,

De klantenservice kan voor je controleren of de promotie periode gestart is. Als dit gestart is dan zou er een account zijn die gekoppeld is aan de promotie en zou je even contact op moeten nemen met Napster omdat iets is mis gegaan bij het aanmaken van je account. Als de promotie periode helemaal niet gestart is dan is er waarschijnlijk totaal iets mis gegaan.

Dit is een individuele klacht en hiermee kunnen andere forum leden je niet mee verder helpen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel voor je antwoord!
Net Vodafone aan de lijn en alles is daar goed gegaan. Doorverwezen naar Napster en een email gestuurd.
Nu afwachten 🙂
Henny78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alles is opgelost! Echt top hoe snel het allemaal ging bij Vodafone en Napster!
Was een fout van mezelf waardoor het niet werkte.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het is opgelost Henny78
Bigoak

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Even druk geweest, maar voor het afgelopen weekend een ticket laten aanmaken (helaas stond er dat ik een probleem met Netflix had) en dinsdag na het pinksterweekend een code ontvangen om te activeren. Napster is nu actief. Even wachten of ze de Netflix ook aan de praat krijgen want daar heb ik geen abonnement op. 😄

Anonymous
Niet van toepassing
Super dat napster nu ook bij jou werkt, het ligt er natuurlijk aan wat ze weggelogd hebben Bigoak ????

qtee1962

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb begin deze maand mijn contract verlengd met 6 maanden gratis napstar. Iedere keer als ik de code invoer krijg ik:
Sorry!
Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar. Bekijk deze sectie geregeld om op de hoogte te blijven.

Dit geldt ook voor mijn partner. Zo gaan die zes maanden ook snel om.
Weet iemand hoe ik het kan activeren?

qtee1962

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb begin deze maand mijn contract verlengd met 6 maanden gratis napstar. Iedere keer als ik de code invoer krijg ik:
Sorry!
Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar. Bekijk deze sectie geregeld om op de hoogte te blijven.

Dit geldt ook voor mijn partner. Zo gaan die zes maanden ook snel om.
Weet iemand hoe ik het kan activeren?
alvast bedankt

Anonymous
Niet van toepassing
Hey qtee1962,

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Zij kunnen hiervoor een case aanmaken zodat het alsnog geactiveerd kan worden voor jullie, zorg er wel voor dat je de gegevens bij de hand hebt van napster (email adres waarmee wordt ingelogd in het account van napster) en natuurlijk al je gegevens van Vodafone.
Laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes Stevied86
qtee1962

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Stevied86
Ik heb uberhaubt geen napstar account kunnen aanmaken daar ik geen code heb ontvangen. Helaas.
En de klantenservice stuurt mij iedere keer naar dezelfde site waar ik het bovenstaande als antwoord krijg.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey qtee1962,

Dan dien je het email adres door te geven waarmee je het wilt registreren. De klantenservice dient dan een case aan te maken dat jullie de melding krijgen dat er geen entertainment pakketten beschikbaar zijn.

Groetjes stevied86
Dennisvm

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb vorige week mijn contract verlengd met een nieuw Red abonnement. Daar stond bij dat ik een code voor Napster zou ontvangen, echter heb ik nog niks gehad. Hoe kan ik daar nu toch aan komen?
dennisL

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Krijg je via sms zodra je nieuwe contract ingaat hoorde ik vandaag
Dennisvm

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geen sms gehad en die link die hier meermaals staat aangegeven doet het ook niet. Jammer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic