Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Napster - Luister alle muziek, waar en wanneer je maar wilt

http://voda.fo/ne/kiwfx
Er is momenteel geen Napster-actie beschikbaar. Wil je weten welke Entertainment aanbiedingen we voor jou hebben klaarstaan? Ga dan naar https://offers.vodafone.com/nl. Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd. Je Napster abonnement is maandelijks opzegbaar.

Hoeveel data verbruik ik met Napster? Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur. Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen? Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: napster.com/help. Voor informatie over je betalingen en je factuur kun je terecht op: account.napster.com. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
136 Reacties 136
RobWietze

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Ik heb mijn Red abonnement verlengd en wel iets meegekregen van de gratis 6 maanden gebruik van Napster, maar ik heb hier nooit een sms over ontvangen! Ik heb al in My Vodafone gekeken, maar daar kan Ik niets terugvinden hierover. Hoe kan ik dit alsnog activeren?
johall

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik heb een Vodafone RED abonnement en ik zou nu 1gb extra data krijgen en 6 maanden Napster cadeau.

De SMS van Napster heb ik nog niet ontvangen en in my vodafone is ook de 1 gb extra aan data niet terug te zien. Volgens de klantenservice heb ik die 1gb extra wel, maar klopt My Vodafone niet. Dat is lekker handig! En info over de sms van Napster konden ze mij niet geven.

Kan iemand mij helpen hoe ik die activatie sms van Napster kan aanvragen?! Alle doorkiesmenu's bij Vodafone zijn ook veranderd dus ik weet het niet meer!!

Thnx!
Grtz,
Jop
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi Jop!

'' Informatie over de registratie en installatie.

Binnen één week na de activatie van je nieuwe Red of Smart abonnement krijg je een sms van Vodafone waarmee je je Napster account kunt registreren. Nadat de sms is verzonden kun je je aanmelden via:https://offers.vodafone.com/nl. ''

Hoe lang heb je het abonnement al? Kan het zijn dat de sms nog moet komen? Wat is er precies gezegd bij de klantenservice?
RobinGroen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag. De aangegeven link in de eerste post schijnt niet te werken. Is dit een bekend probleem en gaat dit verholpen worden?
Bvd
Anonymous
Niet van toepassing
Hey RobinGroen,

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Geef aan hun door welke foutmelding je krijgt bij het aansluiten van Napster. Zij kunnen dit dan laten onderzoeken door de technische dienst.

Groetjes stevied86
bakkerl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb al een Napster account. Kan ik nu met de code alsnog via vodafone 6 maanden gebruik maken van deze actie?

Anonymous
Niet van toepassing
Hey bakkerl,

Zover ik weet is dat niet mogelijk en moet je echt een apart account aanmaken.

Groetjes stevied86
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
bakkerl Als je al een Napster account hebt, dan heb je al een keer een nieuwe klant promotie van Napster gehad, bijvoorbeeld de eerste maand gratis. Je krijgt dan niet opnieuw weer een nieuwe klant promotie tenzij je een nieuw account aanmaakt. Je hebt hiervoor wel een ander e-mailadres nodig, anders zegt Napster dat het e-mailadres al in gebruik is.
Sappieee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel leuk dat 6 maanden Napster cadeau maar er word niet bijgezet dat je maar 5 seconden van elk liedje kan luisteren, en je dan gevraagd word om up- te- graden wat je 9,95 in de maand kost.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Sappieee Zoals je het beschrijft heb je je account (nog) niet geactiveerd of je bent niet ingelogd. Heb je wel de procedure gevolgd? Of heb je zelf gewoon een nieuw account aangemaakt? Na activatie kun je alle nummers helemaal luisteren en de €9,95 per maand hoef je de eerste 6 maanden niet te betalen, dat is nu juist de promotie.

Voor meer informatie over activatie zie dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/6-maanden-Napster-cadeau/td-p/239217
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Sappieee

Dan heb je inderdaad je account nog niet geactiveerd, want je krijgt juist 6 maanden dat account van €9,95 cadeau.
Sappieee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn account wel geactiveerd via de link die ik per sms kreeg, log ook in via dat en dan krijg ik nog dat ik moet upgrade
Sappieee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zelfs op mijn sms staat dat ie geactiveerd is maar ik krijg de 6 maanden niet.
Boncait

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde. Via de klantenservice te horen gekregen dat het aan Napster ligt omdat ik de verkeerde activatie code heb gekregen. Ondertussen anderhalve maand verder en nog geen Napster.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Sappieee

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen een ticket aanmaken waardoor het wordt onderzocht door de technische dienst. Tevens zullen zij op zoek gaan naar de oplossing zodat jij gebruik kan gaan maken van napster.

Groetjes stevied86
Boncait

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat je hier geen antwoord krijgt
Bigoak

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb begin mei verlengt en nog geen SMS ontvangen. Als ik op de actie website (https://offers.vodafone.com/nl) kijk op de telefoon krijg ik de melding dat de actie niet voor mijn nummer geldig is. Op de telefoon in my Vodafone zie ik dat het abonnement wel al is omgezet naar Red (inclusief de extra 1GB die ik niet op de computer in My Vodafone zie). Ik moet dus nu de klantenservice bellen a 45 cent per minuut (+ normale kosten). Dit vind ik, zeker gezien de vele mensen die hetzelfde probleem hebben, een beetje veel voor een gratis dienst. Is hier geen andere manier voor te verzinnen?
bakkerl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
BigoakBegin eens met twitteren met je problemen. Op een of andere manier weer het webteam problemen vaak snel op te pakken en ook daadwerkelijk op te lossen.
(Na afloop ook weer een blije tweet versturen 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Bigoa,

Ik raad je aan om contact hierover op te nemen met de klantenservice via de chat of idd telefonisch. Er dient namelijk in jouw geval dat er een case aangemaakt moet worden.

Groetjes stevied86
JermaineWatt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb nu sinds eind april al mijn abonnement verlengt, maar wacht nog steeds op mijn sms om napster te kunnen gebruiken. Wat kan ik het beste doen?

Met vriendelijke groet,

Jermaine
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic