Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Napster - Luister alle muziek, waar en wanneer je maar wilt

http://voda.fo/ne/kiwfx
Er is momenteel geen Napster-actie beschikbaar. Wil je weten welke Entertainment aanbiedingen we voor jou hebben klaarstaan? Ga dan naar https://offers.vodafone.com/nl. Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd. Je Napster abonnement is maandelijks opzegbaar.

Hoeveel data verbruik ik met Napster? Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur. Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen? Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: napster.com/help. Voor informatie over je betalingen en je factuur kun je terecht op: account.napster.com. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
136 Reacties 136
wsteevensz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vorige week zaterdag mijn abonnement verlengd in de winkel. Daar werd mij verteld dat mijn abonnement direct in ging. Dit bleek echter niet waar te zijn, omdat ik gekozen heb voor sim only moet ik wachten tot mijn huidige abonnement afgelopen is. reactie van klantenservice: Sorry mevrouw dan heeft de verkoper zitten slapen! Daarnaast zou ik binnen een week een sms krijgen omdat mijn napstercadeau wel direct in was gegaan. Het is nu maandag en heb nog steeds niet ontvangen... zo ga je niet om met iemand die al meer dan 11 jaar klant is. 1 ding weet ik wel. Op deze manier worden het er geen 13.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey wsteevensz,

Vervelend dat het moeizaam verloopt. Omdat je contract (nieuwe) pas ingaat als de oude verlopen is krijg je waarschijnlijk het smsje pas in de eerste week dat het ingaat. Wat je kunt proberen is naar de volgende link gaan: https://offers.vodafone.com/nl
Daar dien je de stappen te doorlopen. Mocht je daar een foutmelding krijgen dan dien je dit voor te leggen aan de kla tenservice. Zij dienen een case erin te zetten voor de technische dienst zodat de technische dienst dit kan oplossen voor je betreft napster.

Betreft het verlengen moet ik je helaas door verwijzen naar de klantenservice. Vanuit hier kunnen we niet in de systemen van Vodafone ivm jou privacy gegevens.
wsteevensz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoezo, nieuw abonnement? ik heb toch verlengd??? Weten iemand bij Vodafone überhaupt hoe het werkt? nu krijg ik al weer een ander antwoord, degene van de klantenservice zei namelijk dat het Napster abo cadeau wel direct in gaat. Die link geeft alleen aan dat ik abonnement op een tv entertainment pakket kan aanvragen, en dus geen Napster... Ik vind het pure misleiding. Als ik dit van te voren allemaal had geweten had ik niet eens meer verlengd. Erg klantvriendelijk is dit niet, jullie zouden meer moeten doen aan klantenbehoud. Voor mij is dit het laatste jaar Vodafone!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey wsteevensz

Een verlenging is in princiepe een nieuw contract aangaan voor een bepaalde tijd.
Zoals ik al schreef: waarschijnlijk komt het doordat het abonnement pas op een bepaalde datum ingaat. Tevens geef ik je de link die in dat smsje staat waardoor jij al vooruit kan.
hanscdavid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement verlengt op 28 Juni 2015, echter tot op heden nog steeds geen napster ontvangen.
Hoe zit dat Vodafone ?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey hanscdavid

Waarom je het smsje niet hebt gekregen durf ik je niet te zeggen. Echter kun je wel naar de volgende link gaan: https://offers.vodafone.com/nl
Hier kun je napster krijgen door je aan te melden met het mobiele nummer.
Daarna dien je de stappen te volgen.
Raalders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 1 juni mijn abonnement verlengd, maar ik heb nog steeds niks gezien of gehoord over de Napster actie. Was toch wel ook één van mijn redenen om bij Vodafone te verlengen en niet over te stappen op een andere provider.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Raalders

Waarom je het smsje niet hebt gekregen durf ik je niet te zeggen. Echter kun je wel naar de volgende link gaan: https://offers.vodafone.com/nl
Hier kun je napster krijgen door je aan te melden met het mobiele nummer.
Daarna dien je de stappen te volgen.
Fotogravinnetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb onlangs verlengd en geen sms gekregen. Volgens myVodafone is mijn verlenging direct ingegaan op 7 juli. Via de opgegeven link krijg ik inderdaad netjes een sms en dan Kies je Entertainment pakket met alleen de optie TV Anywhere. En dat is geen Napster. Volgens mij is er een probleem met de computerverwerking van deze actie en duurt die nu al een paar maanden...
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Fotogravinnetje

Allereerst welkom ip het forum.
Ik raad je aan om dan contact op te nemen met de klantenservice. Zij dienen er dan een case in te zetten betreft napster. Er wordt dan onderzocht waarom het mis gaat bij je en ze gaan op zoek naar een oplossing.
chloortablet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het napster smsje gewist, how kan ik toch op napster mijn 6 maanden gratis dienst krijgen?

Alvast bedankt Vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt naar de volgende link gaan https://offers.vodafone.com/nl chloortablet
mdevilee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb napster op mijn iphone 6 geinstalleerd ongeveer een week geleden.
Als ik nu muziek wil luisteren dan speelt t nummer ongeveer 8 seconden en
dan komt er een scherm dat ik moet upgraden.
Als ik dit doe geeft mijn scherm aan: This subscription is not available in your detected country.
Your detected country is: NL.

Vervolgens kan ik wel muziek luisteren maar weer voor 8 seconden.
Als ik de optie: nu niet doe dan doet zich hetzelfde probleem voor.
Hoe kan ik dit omzeilen?
Michel


chloortablet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven, bedankt het is gelukt met de link die je stuurde.
Anonymous
Niet van toepassing
Top chloortablet, goed om te lezen dat het werkt.

mdevilee, ik heb op je andere post gereageerd. 2*x iets posten is niet nodig????
RuijgRock

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 22 juli is mijn abo ingegaan; heb nog geen Napster code mogen ontvangen voor activering
lisaschuitema06

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 24 juli 2015 is mijn 2-jarig Vodafone Red abonnement ingegaan. Op mijn abonnement overzicht staat ook dat dit inclusief 6 maanden gratis Napster is. Echter tot op heden heb ik nog geen sms gehad voor het starten van dit proefabonnement van Napster.

Op jullie site vond ik de volgende link: https://offers.vodafone.com/nl. Deze link zou, als je de sms (nog) niet hebt ontvangen toegang geven tot het aanmelden van het 6 maanden gratis Napster abonnement. Echter, als ik de link aanklik en de stappen volg krijg ik een promotieabonnement van TvAnywhere. Dit is dus niet van Napster.

Hoe kan ik mij aanmelden voor dit proefabonnement van Napster?
Anonymous
Niet van toepassing
lisaschuitema06 neem hierover contact op met de klantenservice. Er dient namelijk een case aangemaakt te worden voor je. Je kunt het beste vragen naar de smartphone crew
Anonymous
Niet van toepassing

Ga eens naar de volgende link: https://offers.vodafone.com/nl
RuijgRock

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tnx Steven, maar dit leidt naar TV anywhere, niet naar Napster..??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic