Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Napster - Luister alle muziek, waar en wanneer je maar wilt

http://voda.fo/ne/kiwfx
Er is momenteel geen Napster-actie beschikbaar. Wil je weten welke Entertainment aanbiedingen we voor jou hebben klaarstaan? Ga dan naar https://offers.vodafone.com/nl. Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd. Je Napster abonnement is maandelijks opzegbaar.

Hoeveel data verbruik ik met Napster? Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur. Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen? Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: napster.com/help. Voor informatie over je betalingen en je factuur kun je terecht op: account.napster.com. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
136 Reacties 136
duinsel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb een Vodafone Red 2GB abo, en wilde een eenmalig 100MB kopen om ook Napster uit te kunnen proberen. Ik zag de 100MB niet staan in My Vodafone en na aanmelden via SMS kreeg ik terug
Vodafone info: U kunt zich voor deze Vodafone Blox niet aanmelden, Bel 1201 en vraag naar een adviseur (0,45 euro per gesprek).

Klopt het dat ik op deze manier niet aan de actie kan deelnemen? Beetje verwarrend. Voor zover ik zie is de goedkoopste manier voor mij om er gebruik van te maken de 400 MB Blox (E6,50).

Martijn

Anonymous
Niet van toepassing
Hey duinsel,

Het kan idd zijn dat je de blox niet kunt aan sluiten. Helaas kunnen wij dat vanuit hier niet controleren ivm privacy gevoelige gegevens. Je kunt via de chat of telefonisch hiervoor contact opnemen.

Nog een aanvulling op Maartje
Bij het verlengen van een abonnement of een nieuw abonnement krijg je binnen 1 week de activatie link via sms toegestuurd.????

Groetjes Stevied86
duinsel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De chat wist te zeggen dat ik een oude abo vorm had (is inderdaad omgezet van een oude bel+sms+web naar Red) en dat daar geen eenmalig 100MB op kon.
Nu een 400 MB Blox vor deze maand afgesloten, is helaas duurder dan de 100MB eenmalig.(6,50 ipv 3) maar vooruit...
Sammy09

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je als bestaande Napster klant ook gebruik maken van de actie?
nicole1945

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb net ook contact gehad en het blijkt dat jullie reclame maken voor iets wat jullie niet hebben. Ik vind dat niet kunnen. Ik heb een Red-abonnement maar kreeg bij de 100 MB ook de melding dat ze het niet kunnen uitvoeren. Ik heb gebeld en dan wordt er gezegd sorry maar dat hebben we niet. Als ik dan vraag hoe het kan dat jullie reclame maken voor een product wat jullie niet hebben wordt er gezegd neee NOG niet......
Je kunt toch geen reclame maken voor iets wat je nog niet hebt als je zegt dat het vanaf 7 april is?? Het is nu 9 april!!!
Slechte service!!
Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ben het met je eens, Vodafone zou gewoon alle klanten een half jaar gratis moeten geven. Vodafone houdt niet van trouwe klanten.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Sammy09, je kunt ook gebruik maken van de actie als je al een Napster account hebt. Je dient dan wel een nieuw Napster account aan te maken.

@nicole1945, de actie geldt ook voor de eenmalige databundel van 100 MB, wat vreemd dat het bij jou niet lukte!


Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nadia mensen die al bij Vodafone zaten voor de red abonnementen kunnen minimaal eenmalig 400 mb kopen.Daarom zeg ik Vodafone houdt niet van haar trouwe klanten.
nicole1945

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Nadia,
Nee dat gaat dus niet ik heb gisteren een half uur met Vodafone aan de telefoon gezeten en zij vertelde me dat het niet mogelijk is. En kreeg ook iedere keer als ik het probeerde een melding dat het niet verwerkt kan worden
nicole1945

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dus slechte service en heb een klacht ingediend bij de reclame code commissie
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej nicole1945,

Balen dat je niet lekker zit met de actie. Via het forum kan er verder geen actie worden ondernomen om dit probleem op te lossen, helaas...
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Dit: "je kunt ook gebruik maken van de actie als je al een Napster account hebt. Je dient dan wel een nieuw Napster account aan te maken. " is wel een erg domme opmerking. Je kunt dus GEEN gebruik maken van de actie op je al-bestaande Napster-account. En dat is het antwoord op de vraag van Sammy09. Dat je met een NIEUW account gebruik kunt maken van de actie begrijpt zelfs mijn 7 jarige dochter...
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Overigens kan ik geen van mijn favo liedjes vinden. Zo oud ben ik nou ook weer niet..dacht ik. Wat een waardeloos "cadeau"...
Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Gewoon naar KPN gaan spotify erbij nemen voor 10 euro waarbij de data niet van je bundel af gaat.
Qua prijs maakt het niet veel meer uit, de abonnementen van Vodafone zijn de laatste jaren 30% omhoog gegaan.
Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Oh nee het is zelfs 56%!
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Nou, ik betaal nu maar liefst 14 hele euri per maand. Zoveel is dat niet voor een 4G abo toch? Ik heb de telefoon overigens zelf gekocht, dat scheelt nogal.
Verder heb ik de vraag ook aan Napster zelf gesteld. En die kaatsen terug dat nog niet alle artiesten en blahblahmaatschappijen toestemming hebben gegeven om hun muziek via Napster...blablabla. You get the drift.
Het Napster van weleer is volledig deaud. Dit ( betaalde ) alternatief is beslist geen verbetering. Ik heb de app al verwijderd, abo opgezegd.
Leuk bedachte actie, ruk uitvoering. Beetje de Fiat onder de acties dit....
khendriks10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had hetzelfde probleem: ik wilde de eenmalige Blox 100MB inschakelen om gebruik te kunnen maken van de Napster actie, maar in mijn account kon ik die niet aanzetten, alleen die van 400MB was zichtbaar.

Gebeld met Vodafone en die vertelden me dat ik nog een Red 2 abonnement had ipv het nieuwe Red 3. Met Red 3 zouden de Blox opties wel actief worden. Ze konden het direct gratis voor me regelen.

Na zo'n 30 minuten even opnieuw in- en uitgelogd en idd nu kon ik de eenmalige 100MB Blox wél inschakelen.

Niet nodig dus om teveel te betalen voor 400 MB. Zorg dat je iemand aan de lijn krijgt die het wel begrijpt.

Ik kreeg ook eerst een medewerker aan de lijn die beweerde dat de actie alleen maar gold voor nieuwe abbonementen en niet voor bestaande abonnees. Gelijk maar even gewezen op de actievoorwaarden waat het allemaal duidelijk in staat. Succes!
Cameleon75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil iedereen er wel voor waarschuwen dat dit uit je internetbundel gaat. Dat zeggen ze er namelijk niet bij. Ja, diep diep diep verstopt in de kleine lettertjes. Weer een mooie manier om mensen voor het blok te zetten en ze dure bundels aan te smeren.

Ken je die sms reclames nog? á 2 euro per bericht? 't Is een beetje hetelfde laken en pak. Ook hier horen ze je gewoon te waarschuwen van te voren. Maar Vodafone heeft daar lak aan.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Cameleon75,

Als je idd via het netwerk gaat streamen of downloaden kost het idd data van je eigen bundel. Doe je het via Wi-Fi kost het verder helemaal niks. Is ook eigenlijk vrij logisch.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic