ronvgs schreef:Op dit moment zijn er geen prepaid nanosims beschikbaar.
Ik heb een nanosim nodig als Vodafone Prepaid klant.
kan ik die gewoon ook ophalen in de winkel.
Bij de overgang naar een microsim ging dat nl erg moeizaam.
Jopie schreef:Hey Jopie,
Hallo,
Zojuist mijn Iphone van Vpodafone ontvangen. Er zit geen simkaart bijgeleverd. Begrijp ik dat ik die bij de vodafone winkel moet ophalen?
mvg
Jopie
Edwizzle schreef:
Stevie, ook ik heb vandaag mijn Iphone 5 binnen gekregen...maar geen Nanosim..:(
Wordt die apart nagestuurd of moet ik naar de winkel?
Heb mijn abbo telefonisch verlengt volgende week en de nanosim zou meegeleverd worden.
Betekent dit dat ik de 5 nu nog niet kan gebruiken? 😞
Edwin
Sonny schreef:Hey Sonny,
Ik heb een iPhone 5 besteld, verleninging van mijn huidige contract. Nu maak ik ook gebruik van een duosim. Blijft deze het gewoon doen wanneer ik straks mijn nieuwe telefoon ontvang en de nieuwe nanosim?
Liseschreuder schreef:Lise, vraag de webcrew via facebook of twitter even. Zij kunnen ook jouw nanosim activeren.
Ik ben zooo pissig! Ik heb eindelijk mijn iphone 5 vanaf 6 uur geprobeerd de klantenservice te pakken te krijgen om mijn nano sim te activeren. Elke keer in gesprek. Soms zomaar na 12 minuten wachten de verbinding verbroken en nu krijg ik een bandje wij zijn van 8 tot 8 te bereiken..
ricos schreef:Hey ricos,
Ik bel al sinds ontvangst van mn iphone (18:22 ) en ik heb nog steeds niemad ad telefoon gehad!!! Weer iets waar ik mij zwaar aan erger!!!! En nu? Nu ben ik niet bereikbaar met mn nieuwe kaart. Ik ben er helemaal klaar mee. Wat een gekloot zeg. Eindelijk mn telefoon, vrije dag voor genomen, word dat toestel pas om 18:22 !!!! bezorgd. Wil ik hem uiteindelijk laten activeren, zijn ze maar tot 20.00 open. Wat een gezeik. Sorry voor mn taal. Maar ben er even helemaal klaar mee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.