Gonzo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil en Samsung A10 kopen en da heb ik en nano simkaart nodig. Moet ik da nu en nieuwe sim kaart bestellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Gonzo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ligt eraan of je huidige SIMkaart uit te breken is. Je kan namelijk je SIMkaart eruit breken en dan past die eigenlijk wel in elk toestel. Of je moet zo'n houd kaartje hebben, dat het niet kan. Dan adviseer ik je om langs een Vodafone winkel te gaan (neem wel je ID kaart mee). Deze heb je dan gelijk in handen en kan je hem ook direct gebruiken.

Bel anders naar 0800-0094 en je krijgt van ons een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Gonzo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ligt eraan of je huidige SIMkaart uit te breken is. Je kan namelijk je SIMkaart eruit breken en dan past die eigenlijk wel in elk toestel. Of je moet zo'n houd kaartje hebben, dat het niet kan. Dan adviseer ik je om langs een Vodafone winkel te gaan (neem wel je ID kaart mee). Deze heb je dan gelijk in handen en kan je hem ook direct gebruiken.

Bel anders naar 0800-0094 en je krijgt van ons een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voor welke optie heb je gekozen Gonzo?
Of heb je nog geen simkaart besteld? Mocht dat zo zijn, dan hoor ik het graag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag nog een update van je Gonzo. Mochten we niks meer ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic