ak1986

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naamswijziging

Ik kan mijn abbonement verlengen en zou dit ook graag willen doen.
Alleen wil ik mijn achternaam aangepast hebben en volgens de vodafone winkel hier is dat onmogelijk.
Nu ben ik bij een andere winkel geweest en deze heeft me formulieren meegegeven om mijn contract over te dragen aan iemand anders?!
Dit is ook niet wat ik bedoelde! Heeft iemand hier ervaring mee of een antwoord op...
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Wij kunnen je naam helaas niet wijzigen via het forum. Heb je al eens contact opgenomen via www.vodafone.nl/support/contact/? Het formulier dat de winkel meegaf is inderdaad niet het juiste.

Het is wel zo handig om je oude achternaam te wijzigen naar je huidige, anders kan het in de knoop raken bij de bestelling of eventueel contact met de klantenservice.
Anonymous
Niet van toepassing
heb je al contact gehad met de klantenservice zoals al aangaf ?
ak1986
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja net gedaan maar ze kunnen me niet helpen mits ik mijn naam op mijn id wijzig (deze is net 2 jaar oud dus ga ik nog niet vernieuwen)
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
ak1986 , het is inderdaad belangrijk dat de naam op de ID-kaart overeenkomt met de naam die wij geregistreerd hebben staan. Zodra de naam op de ID-kaart is gewijzigd kan de naamswijziging ook doorgevoerd worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic