Steven fijn dat je er nog naar vraagt, hopelijk kun jij me toch verder helpen.
Ik heb ma 6-1 jl contact gehad met de klantenservice en zij verwezen mij naar creditassessment.nl@vodafone.com. Als ik naar dit mailadres mijn rijbewijs en klantnr zou mailen, zou het geregeld worden.
Helaas krijg ik van hen het antwoord dat zij niet zomaar een telefoonnummer op een andere naam mogen zetten. Bijzonder, want dat is nou juist wat er gebeurt is: mijn telefoonnummer is op mijn man's naam gezet!
Er zat een link bij naar "contract overdragen", maar dat is nou juist het punt. Er is hier helemaal geen sprake van een contract overdragen. Ik vraag simpel om de gemaakte fout door Vodafone/Ziggo te corrigeren. Ik heb aangegeven dat ik niet van plan ben allerlei acties te ondernemen vanwege een administratieve fout (buiten mijn schuld) in de tenaamstelling.
Helaas heb ik hierna niets meer gehoord van creditassessment....