Pechvogel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naam wijzigen

Hallo,

Gisteren is er via Coolblue voor mijn vriend en mij een nieuw abonnement met nummerbehoud afgesloten. Er is echter iets mis gegaan. Mijn eigen abonnement kon nog niet worden afgesloten aangezien ze het documentnummer van m'n ID nodig hadden.

Dat van mijn vriend echter, is onder de verkeerde naam doorgevoerd! Nu heb ik het MyVodafone account gemaakt, alleen kan ik juist dat niet wijzigen.

Het staat nu op naam van:
Mevr. M.J Bekema
Dit had het volgende moeten zijn:
Dhr. J. Bekema

Ze hebben de info van ons beiden door elkaar gehaald bij Coolblue. Ook de tenaamstelling van het rekeningnummer klopt dus niet. Hoe kan ik dit wijzigen of kunnen jullie dit voor mij aanpassen?

Ik hoop dat ik voldoende uitleg heb gegeven en dat het op te lossen is.

Met vriendelijke groet,
Mevr. M.J de Jong...
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Pechvogel

Allereerst welkom bij Vodafone en het forum!
Een naam wijzigen gaat via een officieel document: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/formulier-contractoverdracht_particulier.pdf
Dit is niet zomaar iets wat wij mogen doen. Vanuit hier kunnen wij echter alleen adviseren omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier. Wat je nog zou kunnen doen is contact opnemen met coolblue zodat zij dit laten aanpassen voor je indien dit mogelijk is.
Pechvogel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik ga kijken of het via Coolblue kan en anders vul ik het formulier in.

Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost. Alvast een fijn weekend!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic