abijs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naam wijzigen

Hallo,

twee jaar geleden ben ik gescheiden. Bij het hernieuwen van mijn abonnement heb ik toen niet mijn achternaam aangepast. Maar nu twee jaar later wilde ik dat wel doen, en ik zag dat dit niet lukte.
Graag wil ik mijn naam terug zetten op mijn meisjesnaam.
Wat kan ik doen? Want in My Vodafone lukt dit dus niet!
3 Reacties 3
abijs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zou toch graag willen weten waarom een antwoord geven moeilijk is. morgen krijg ik mijn telefoon en heb ik een ID kaart met een andere naam... WEER die scheidingspapieren pakken...

Dit soort momenten zijn echt heel zwaar!!
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend voor je dat je er telkens aan wordt herrinert.
Om de naam te veranderen dien je een transfer of user formulier in te vullen. Deze kun je hier terug vinden https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/abonnement/contract-overdragen.shtml
Het enige andere wat je kunt proberen omdat het echt alleen over de naam gaat is contact opnemen met de klantenservice om deze te laten aanpassen. Mochten echt meer gegevens aangepast worden dan dient het zeker via de bovenstaande link.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic