bonkie53

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naam wijzigen op de pagina van MyVodafone. Staat de naam van mijn vrouw ipv die van mij

Goedeavond, als ik inlog op mijn MyVodafone account zie ik de verkeerde naam staan. Het is de naam van mijn vruow ipv die van mij. Kan het zijn omdat we een Red Together abbo hebben? Is het mogelijk om dit zelf te wijzigen, of moet ik dit via Vodafone laten doen.

Alvast bedankt voor de reacties.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @bonkie53 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je vrouw haar nummer het hoofd nummer is, dan kan het zijn dat je haar naam daar ziet staan. Maar waar bedoel je in de app? Links bovenin bij profiel? Of bij factuur informatie? Het is me niet helemaal duidelijk. 

Vanaf maandag zijn er weer medewerkers van Vodafone online. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

bonkie53
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Energieboy,

Bedankt voor je reactie.

Mijn nummer is het hoofdnummer. Beide nummers staan op mijn naam, maar wilde aan het nummer van mijn vrouw haar eigen naam geven. En toen ging het mis. Zowel bij het inloggen bij MyVodafone op de PC als op mijn iphone staat nu ineens de naam van mijn vrouw in het welkomscherm. En dat is niet de bedoeling. Ik ben de beheerder, en heb het abonnement van mijn vrouw als extra toegevoegd. En dat wil ik weer terug hebben naar mijn naam.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Geen idee of dit is wat je wil weten, het is wel iets waar je je naam kan aanpassen. Mocht dit niet zo zijn, laat het nog even weten. Maar goed, ga naar My Vodafone app, klik links in de hoek op de twee poppetjes (naast Profiel), klik dan vervolgens op het tandwieltje links bovenin (bij een iPhone) en kies dan voor Account instellingen (daar kan je de naam van je account aanpassen).

Zo werkt het bij een iPhone, ik weet niet hoe het staat bij een Android telefoon maar zal wel ongeveer dezelfde werking hebben in de app). Kan zijn dat het tandwieltje bij een android 3 stipjes zijn, maar misschien ook gewoon het tandwieltje) LOL. Probeer dat eens uit, wie weet is dit wat je wilt weten. 

bonkie53
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de info, maar werkt helaas niet. In de app op mijn iphone krijg ik nog steeds in het welkomscherm "Goedenavond "naam van mijn vrouw", En ook op mijn pc als ik MyVodafone open. En dat terwijl ik met mijn e-mailadres en ww inlog. In ieder geval bedankt, typisch weer een dingetje wat jezelf, of wie dan ook, op een simpele manier kan oplossen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic