mikedegraaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na web+sms blox, geen dienst meer kunnen aansluiten.

Ik heb een Blackberry, en gister heb ik perongeluk de blox ''WEB SMS AAN'' geactiveerd.
Toen ik zag dat deze niet voor Blackberry geschikt was, heb ik hem weer gedeactiveerd.
Ik probeer nu weer Blackberry internet te krijgen maar dan krijg ik de foutmelding ''Op je huidig tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten''  en ik heb wel genoeg beltegoed.
Hoe kun ik dat verhelpen?
 
Gr. Mike
8 Reacties 8
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Deze BloX is een maand geldig, dus ik ben bang dat je een maand moet wachten. Wel vreemd dat er geen check op zit of je prepaid wel geschikt is voor de Blox die je wilt aansluiten.
 
mikedegraaf schreef:
Ik heb een Blackberry, en gister heb ik perongeluk de blox ''WEB SMS AAN'' geactiveerd.
Toen ik zag dat deze niet voor Blackberry geschikt was, heb ik hem weer gedeactiveerd.
Ik probeer nu weer Blackberry internet te krijgen maar dan krijg ik de foutmelding ''Op je huidig tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten''  en ik heb wel genoeg beltegoed.
Hoe kun ik dat verhelpen?
 
Gr. Mike


Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Mike,
Als je de verkeerde blox geactiveerd hebt, bel dan even met de klantenservice. Zij kunnen de verkeerde blox verwijderen, je tegoed terug storten en vervolgens de juiste Blackberryblox voor je activeren. Dan kun je gewoon weer je blackberrydiensten gebruiken.

Succes ermee!

Selly
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Mike,
Ik heb net antwoord gegeven op je vraag maar was vergeten je welkom te heten op het Vodafone Forum. Ik hoop dat je hier de antwoorden op je vragen zal vinden!
Wil je wat weten of vragen, open een Topic of meng je in de discussie.

Groet,

Selly

Moderator
Vodafone Forum
robbbert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Selly Moderator Vodafone Forum,
ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als Mike, ik heb een blackberry. Ik heb vandaag mijn beltegoed opgewaardeerd met 20 euro, en vervolgens de blox sms web aan geactiveerd. En nu is het bedrag van me beltegoed afgehaald, maar heb ik geen internet. Wat is nu het beste wat ik kan doen? Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Robbert Lamberts
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Robbert,

Ik zou je adviseren net zoals Selly aan Mike voorstelde, om met de klantenservice contact op te nemen..
deze kunnen heel makkelijk de "verkeerde"blox verwijderen, zodat je de BlackBerry blox kunt aansluiten, het tegoed storten ze
gewoon terug.

Je kunt de blox dan activeren door een sms te sturen naar 4000 met de tekst blackberry aan, en het gaat heel makkelijk
via myvodafone daar kun je altijd heel makkelijk blox aan en uit zetten...


grtz.

Marco

Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Wel een grote misser van Vodafone dat er niet gechecked wordt of je prepaid wel geschikt is voor de blox die je wil aansluiten.:@
 
marco-w schreef:
Hallo Robbert,
 
Ik zou je adviseren net zoals Selly aan Mike voorstelde, om met de klantenservice contact op te nemen..
deze kunnen heel makkelijk de "verkeerde"blox verwijderen, zodat je de BlackBerry blox kunt aansluiten, het tegoed storten ze
gewoon terug.
 
Je kunt de blox dan activeren door een sms te sturen naar 4000 met de tekst blackberry aan, en het gaat heel makkelijk
via myvodafone daar kun je altijd heel makkelijk blox aan en uit zetten...
 
 
grtz.
 
Marco
 


RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Caspar,

Dit wordt wel gedaan. Niet alle prepaid kaartjes kunnen de blackberry bundel aan. Daar krijg je dan ook een melding van terug bij het proberen aan te sluiten van een blackberry bundel. In dit geval zal echter een verkeerde bundel zijn gekozen.


Hoop je hiermee iets meer te hebben geinformeerd.

Groetjes,
Roy
cbraafhart

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb ook dezelfde probleem. ik na 7 dagen nog geen blackberry blox.
suppose was mij account geblokkeerd(weet niet waarom) dus ik had mijn blackberry blox
gedeactiveerd en weer geactiveerd( dus ik heb nu een maand lang blackberry blox weer) maar ik heb geen
blackberry service. Ik ben 2 dagen all klantenservice aan het bellen maar niks. Ik dacht dat ik de enige was.:D

Hoi cbraafhart

Ik wil je er op attenderen dat je aan het dubbelposten bent. Onbewust misschien.
Let er even op dat je je post niet in meerdere Topics plaatst.

Source: Blackberry Blox werkt niet

Thanks!

Met vriendelijke groet,

Patrick

Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic