hebekerl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na verlenging abo direct in lage snelheid met mobiel internet

Beste .... Hoe is het mogelijk dat ik nadat ik vandaag mijn abo verlengt heb en omgezet ben naar een red abo ik meteen Door mijn databundel heen ben zonder ook maar even op mobiel internet te hebben gezeten. Volgens mijn Vodafone heb ik wel onbeperkt bellen en onbeperkt SMS. Tevens 2 GB Internet waar ik dus vanaf minuut een al doorheen zit ???? Betekend dit dat het nog verwerkt moet worden ? Had nog ouderwets sim only hiervoor a 63 euro per maand.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Normaal is het zo dat bij verlengingen en veranderingen van Vodafone abonnements-vorm je via MyVodafone een data-tegoed naar rato toegewezen krijgt. In jouw kwestie dus ongeveer twee-derde van 2 GigaByte, omdat de kalendermaand Mei voor één-derde gepasseerd is. En er nog 20 / 31 dagen volgen. Dus ongeveer twee-derde.
Dat betekent dat je ongeveer 67,50 MegaByte per etmaal mag verbruiken tot het einde van de kalendermaand Mei.

MyVodafone geeft dezer dagen bij veel mensen de verkeerde informatie weer. Er had bij jou vermeld moeten staan:

een Web 1 GB BloX ( = 1024 MegaByte)
Plus:
een Web Extra 1 GB BloX, waarvan je nog ongeveer 336 MegaByte zou mogen verbruiken.

Totaal ongeveer : 1024 MegaByte plus 336 MegaByte is 1360 MegaByte.

Je kunt het beste je data-verbruik bijhouden met een onafhankelijke data-registratie App.
Zoals 3G Watchdog uit de Google PlayStore.

Voor de zekerheid kun je binnenkort even bellen met tekefoonnummer 1201 van de Vodafone Klantenservice om je data-tegoed op te vragen.

Op je eerstvolgende Vodafone factuur wordt jouw data-verbruik wel correct berekend. (Vrijwel altijd).
Bedankt voor het toekennen van kudo' s aan dit antwoord, door op het duimpje-button onderaan dit bericht te klikken.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic