geldgek

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na portering staat simkaart geen verbinding met vodafone netwerk toe!

Ik heb momenteel 3 toestellen (chat 335, xperia x10i en de S500i) echter mijn simkaart zegt op elke mobiel hetzelfde
" simkaart staat geen verbinding met het netwerk toe"
ik heb laatst een abonnement geweigerd van vodafone die met nummerbehoud was omdat ik het verkeerde abonnement had besteld (ik weet het, slecht dat ik dit niet eerder had gecontroleerd) Anyway, ik had dus geen nummer meer op mijn simkaart en ook geen bereik. ik heb een brief gehad waarin stond dat de portering na de onterechte overzetting ongedaan zou worden gemaakt en ik weer mijn eigen mobiele nummers zou kunnen gebruiken.
 
dit is nu 2 weken geleden en heb dan ook ter vervanging een andere simkaart opgestuurd gekregen (netjes van vodafone) maar ik heb nu sinds vandaag het bereik terug maar kan geen verbinding maken met het vodafone netwerk! hoe kan dit? en wat nog belangrijker is;
 
 
                                                                                 Hoe kan ik dit oplossen?
 
 
ik hoop dan dus ook dat ik binnenkort weer gebruik kan maken van mijn telefoon! klantenservice bellen helpt niet want zij snappen het probleem niet.
6 Reacties 6
Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hey gg
 
Is het de Vodafone sim kaart die het niet meer doet? of je oude sim kaart?
Als de portering niet door is gegaan lijkt het me dat je oude sim weer actief zou moeten worden...theoretisch 🙂
geldgek
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is mijn oude simkaart die het niet meer doet.. en theoretisch gezien zou ik dan idd weer gebruik moeten kunnen maken van mijn simkaart en het nummer dat erop staat! zeker nu ik 2 weken verder ben na de weigering! ik kan helemaal niks en om nu bij alles een nieuw nummer te geven en door te geven aan alles en iedereen zou ik zeker 2 maanden bezig mee zijn dus dat is geen optie voor mij helaas..
Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
En de nieuwe sim kaart die je had moeten krijgen is natuurlijk met het geweigerde pakket terug gegaan. Hmmm.
Heb je al contact gehad met je oude provider? Misschien is er daar iets mis gegaan met het heraansluiten.
geldgek
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn oude provider is vodafone! Maar heb gelukkig een brief gehad waarin stond dat ik voor 10eu een simkaart kon krijgen met mijn oude nummer erop! gelijk gedaan dus! 😄
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@geldgek,

Begrijp ik hieruit dat je probleem is opgelost 😉

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
geldgek
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Nou nu blijkt achteraf dus van niet! ik heb een nieuwe simkaart gehad (dat was dus diegene die ze opstuurden met een ander nummer erop. echter ik geloof nu dus dat dat nummer is veranderd in mijn oude nummer. maar mij opnieuw registreren op my vodafone lukt niet want dan krijg ik een foutmelding!
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic