Ik heb eind 2015 mijn abonnement verlengd. Oude abonnement betrof alleen bundel met belminuten. Nieuwe abonnement was een abonnement met belminuten en 1 GB databundel. Door fout van Vodafone is deze niet verwerkt. In 2016 kreeg ik opeens 2 hoge facturen (beide iets meer dan € 100)., voor data gebruik. Dat zou niet kunnen, want ik heb immers een abonnement afgesloten met 1 GB, Ik ben toen bij Vodafone winkel geweest, ze erkende de fouten en ze zouden het oplossen (oplossing was: beide facturen gecrediteerd en nieuwe abonnement zou alsnog ingaan).
Na 1,5 maand was er wat betreft de facturen nog niks gebeurd. Toen ben ik weer langs geweest en nu zou het echt opgelost worden. Afgesproken was dat beide facturen nu gecrediteerd zouden worden. Tot op heden is maar 1 factuur (van iets meer dan € 100 gecrediteerd), maar de 2e factuur nog steeds niet en dat na een jaar.
Gaarne zo snel mogelijk oplossen.