Khad

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na een jaar is een onterechte factuur nog niet gecorrigeerd

Ik heb eind 2015 mijn abonnement verlengd. Oude abonnement betrof alleen bundel met belminuten. Nieuwe abonnement was een abonnement met belminuten en 1 GB databundel. Door fout van Vodafone is deze niet verwerkt. In 2016 kreeg ik opeens 2 hoge facturen (beide iets meer dan € 100)., voor data gebruik. Dat zou niet kunnen, want ik heb immers een abonnement afgesloten met 1 GB, Ik ben toen bij Vodafone winkel geweest, ze erkende de fouten en ze zouden het oplossen (oplossing was: beide facturen gecrediteerd en nieuwe abonnement zou alsnog ingaan).

Na 1,5 maand was er wat betreft de facturen nog niks gebeurd. Toen ben ik weer langs geweest en nu zou het echt opgelost worden. Afgesproken was dat beide facturen nu gecrediteerd zouden worden. Tot op heden is maar 1 factuur (van iets meer dan € 100 gecrediteerd), maar de 2e factuur nog steeds niet en dat na een jaar.

Gaarne zo snel mogelijk oplossen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Khad,

Vervelend dat het zo lang duurt. Helaas kan ik je hier niet bi helpen via het forum.
Je kunt hiervoor het best contact opnemen met de klantenservice via 0800-0094 of via de chat, Facebook of Twitter.
Mijn collega's kunnen jouw rekeningen in zien en crediteren wanneer nodig.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Khad,

Vervelend dat het zo lang duurt. Helaas kan ik je hier niet bi helpen via het forum.
Je kunt hiervoor het best contact opnemen met de klantenservice via 0800-0094 of via de chat, Facebook of Twitter.
Mijn collega's kunnen jouw rekeningen in zien en crediteren wanneer nodig.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice Khad?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic