vjklacht

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na 9 weken nog geen nieuwe telefoon

Ik ben zeer teleurgesteld over hoe de Vodafone helpdesk omgaat met mij als klant.
Ongeveer 9 weken gelden zou ik na verlenging van mijn abonnement een nieuwe mobiele telefoon opgestuurd krijgen.
Na telefonisch contact bleek dat mijn telefoon vermist was en ze zouden er voor zorg dragen dat ik alsnog een nieuwe telefoon zou ontvangen.
Echter niets meer vernomen van onze vriendelijke medewerker in kwestie.
Na enige tijd heb ik wederom contact opgenomen met de helpdesk en deze medewerker wist mij te vertellen dat er een traject opgestart was omtrent de vermissing van de telefoon.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat enige verbazing bij mij opwekte omdat ik al in de veronderstelling was dat mijn nieuwe telefoon al was verstuurd.
Ik begrijp dat dit traject een noodzakelijk iets is en daarom ben ik gewoon weer een week gaan afwachten.
Helaas niets meer vernomen van de helpdesk
Vandaag weer gebeld met een medewerker en ik kreeg eigenlijk precies hetzelfde verhaal te horen als de keer daarvoor.
Zo heb ik al een paar keer contact gehad en steeds geloof ik dat er iets gaat gebeuren maar tot mijn spijt zijn het loze beloften
Nu heb ik het gevoel aan het lijntje te worden gehouden door Vodafone.
De medewerkers zijn welwillend en vrinedelijk maar er gebeurd helemaal niets.
Ik hoor de twijfel in de stem van de medewerker,ze lijken het gewoon niet te weten en zeggen dan dat ik nog 'even' tien dagen geduld moet hebben.
Ik wil graag duidelijkheid en dat kan Vodafone tot op heden niet geven.
Wat ik verwacht?
Alleen maar een duidelijk antwoord zodat ik weet waar ik aan toe ben.Zo vreemd lijkt mij dat niet.
En een compensatie of vergoeding zou ook wel op z'n plaats zijn maar ook dit krijg ik er niet doorheen.
Aan al die excuses heb ik niet veel meer op dit moment.
Ik vind de situatie echt zeer vervelend en voel me aan de kant gezet en als dit zo doorgaat dan kan ik misschien beter eens kijken naar een provider die zijn klanten wel serieus neemt.
Wees eerlijk en leg het duidelijk uit maar laat een klant niet in het ongewisse.
Ik zou Vodafone niet aanraden op dit moment want als je zo behandeld word dan kun je net zo goed niet bellen naar een helpdesk
Het posten op dit forum zie ik nog als enige mogelijkheid om de aandacht van Vodafone te trekken.
Erg jammer maar ik hoop dat er iets mee gedaan word.
Ik wil maar 1 ding en dat is duidelijkheid en een nieuwe telefoon na 9 weken.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Vjklacht, allereerst welkom op het Vodafone forum. Ik begrijp dat dit natuurlijk erg vervelend is en duidelijk gewenst is. Via het forum kunnen wij je echter niet inhoudelijk helpen. Ik raad je aan om even via Facebook of Twitter contact met onze collega's op te nemen. Zij kunnen dan proberen dit zo goed mogelijk op te lossen.
vjklacht
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reactie maar ik gebruik geen twitter.Kunnen jullie mijn NAW gegevens niet doorzetten?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ons forum is vooral een plek voor info, nieuws en tips&trics. Heb je wel een facebook-account? Daar kun je de melding ook doorgeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic