Mrdiros

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na 4 maanden lost vodafone mijn probleem bewust niet op

Beste Vodafone,

 

Ik weet dat je mij niet gaat helpen maar ik plaats dit bericht toch hier, en ik zal het ook op alle andere openbare fora en social media plaatsen. Het feit dat Vodafone mij bewust niet meer helpt, is duidelijk zichtbaar, erg kinderachtig is dit geworden.

 

Ik heb op 28 September 2022 een Galaxy S22 besteld maar ik heb besloten om de telefoon te retourneren. Het toestel is aangetekend geretourneerd op 6 oktober 2022 en ontvangen door Vodafone op 6 oktober 2022 om 15:13. Ik heb alle bewijzen dat ik de telefoon heb geretourneerd, zowel de track and trace nummer als de bon die ik kreeg van de PostNL winkel.

 

Er staat sinds oktober een rekening open van €700. Vodafone wilt mij dit bedrag laten betalen voor een telefoon die ik niet meer heb. En om de 2-3 weken wordt mijn nummer geblokkeerd omdat ik een openstaande bedrag heb staan. Of het telefoon door een van jullie werknemers is gestolen, dat weet ik niet. Het ligt in ieder geval niet meer bij mij, dit is een interne probleem, niet mijn probleem meer. 

 

Long story short, ik ben al 4 maanden bezig om dit met Vodafone op te lossen maar elke idioot die ik aan de telefoon krijg, blijkt maar niet te kunnen helpen en verzinnen ze allerlei onzin en vertellen ze dat het opgelost wordt. Ik heb meer dan 50 keer gebeld naar Vodafone maar word nooit geholpen. Ik heb bijna elke afdeling gesproken en elke afdeling verbindt mij door met de andere afdeling en keer op keer zeggen ze dat het zsm opgelost wordt.

 

Er zijn drie cases aangemaakt, waarvan twee nog open. Hoeveel cases moeten jullie nog aanmaken en hoelang gaat dit duren? Op 2 februari heb ik weer gebeld en er is weer een nieuwe case aangemaakt en dit probleem zou binnen 5 dagen worden opgelost. Nou, je kunt  inmiddels al raden of dit opgelost is binnen 5 dagen.

 

Ik heb De Geschillencommissie ingeschakeld en ik zal dit ook zsm neerleggen bij een advocaat, zij mogen dit met jullie oplossen. In dit geval zal Vodafone voor nog mee kosten draaien.

 

Is dit de manier waarop Vodafone met haar klanten omgaat? Maanden lang overdoen om zoiets op te lossen?

 

Dit kan niet meer, dit is uiterst onprofessioneel en kinderachtig.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Mrdiros, welkom hier!

De reden waarom je een kijkje neemt op de Community is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je ontzettend teleurgesteld bent in de gang van zaken. Het duurt tenslotte al een behoorlijke tijd waarin de kosten van het door jou geretourneerde toestel nog niet zijn gecorrigeerd. Vooropgesteld. Jij hebt alles gedaan wat er van je werd verwacht door het toestel op de juiste wijze te retourneren en contact met ons op te nemen hierover. Het spijt mij dan ook dat de afwikkeling tot op heden zeker geen schoonheidsprijs verdient. 

Zoals je zelf al aangeeft staan er op dit moment 2 cases open. Er moet een oplossing komen en om die reden heb ik deze gehele situatie uitgezet bij onze afdeling klachten. Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen dat zij de kwestie in beheer gaan nemen en zij zullen hierover dan ook contact met jou gaan opnemen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Mrdiros, welkom hier!

De reden waarom je een kijkje neemt op de Community is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je ontzettend teleurgesteld bent in de gang van zaken. Het duurt tenslotte al een behoorlijke tijd waarin de kosten van het door jou geretourneerde toestel nog niet zijn gecorrigeerd. Vooropgesteld. Jij hebt alles gedaan wat er van je werd verwacht door het toestel op de juiste wijze te retourneren en contact met ons op te nemen hierover. Het spijt mij dan ook dat de afwikkeling tot op heden zeker geen schoonheidsprijs verdient. 

Zoals je zelf al aangeeft staan er op dit moment 2 cases open. Er moet een oplossing komen en om die reden heb ik deze gehele situatie uitgezet bij onze afdeling klachten. Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen dat zij de kwestie in beheer gaan nemen en zij zullen hierover dan ook contact met jou gaan opnemen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic