Danielle U.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na 2 jaar leentoestel overstappen op sim only

Goedendag,

ik sta op het punt een toestel incl abonnement bij jullie af te nemen.
Graag wil ik weten indien ik kies voor een toestel via jullie + abonnement, en deze voor 2 jaar afneem, of het toestel vervolgens na die 2 jaar weer ingeleverd moet worden of dat ik dit toestel mag behouden.

ik hoor het graag.

Groetjes,
Danielle
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Danielle U.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je wilt overstappen naar Vodafone en ik kan je zeggen dat wanneer je een abonnement neemt je mobiele telefoon afbetaling daarin zal worden verwerkt en zodra je klaar bent met je abonnement dan heb je ook je toestel afbetaald en is deze eigendom van jezelf en mag je hem natuurlijk behouden (toestel is natuurlijk al eigendom zodra je hem ontvangt, bedoel dan dat je hem ook volledig hebt voldaan).

Dit is dan een abonnement met toestel en begrijp dat je daarna over wilt naar een Sim Only abonnement, en dat kan natuurlijk allemaal! Mocht je dan een nieuw toestel willen dan kan je daarna ook weer een nieuw abonnement nemen met nieuw toestel 🙂

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
In ieder geval alvast welkom bij Vodafone 🙂 😛

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Danielle U.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je wilt overstappen naar Vodafone en ik kan je zeggen dat wanneer je een abonnement neemt je mobiele telefoon afbetaling daarin zal worden verwerkt en zodra je klaar bent met je abonnement dan heb je ook je toestel afbetaald en is deze eigendom van jezelf en mag je hem natuurlijk behouden (toestel is natuurlijk al eigendom zodra je hem ontvangt, bedoel dan dat je hem ook volledig hebt voldaan).

Dit is dan een abonnement met toestel en begrijp dat je daarna over wilt naar een Sim Only abonnement, en dat kan natuurlijk allemaal! Mocht je dan een nieuw toestel willen dan kan je daarna ook weer een nieuw abonnement nemen met nieuw toestel 🙂

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
In ieder geval alvast welkom bij Vodafone 🙂 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Danielle U. of heeft Energieboy al je vragen beantwoord?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic