Diann

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na 2,5 week nog geen toestel ontvangen. Vodafone komt afspraken niet na.

Dik 2 weken terug (25 februari) heb ik via friends&family een nieuw abonnement aangevraagd. Tot op heden heb ik het toestel nog niet ontvangen, zonder nadere berichtgeving. Ik heb 3 keer gebeld en hierdoor er achter gekomen dat alle 3 de keren weer iets mis was met mijn bestelling. Ik wil nu wel graag eens weten wanneer ik mijn nieuwe toestel mag ontvangen! Normaal gesproken zou de telefoon binnen 10 werkdagen uiterst geleverd moeten zijn! Ik vind het ronduit schandalig dat zo met klanten omgegaan wordt. Jullie (vodafone) horen een dienst te leveren, ik betaal er immers voor. Als jullie systemen niet naar behoren werken is dat niet mijn probleem! Ik hoef geen reactie met 'mevrouw vervelend om te horen'. Ik wil graag weten wanneer (exacte datum) ik mijn toestel mag ontvangen en welke compensatie ik terug mag verwachten voor de tijd, energie en frustratie vanuit mijn kant.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Beste@Diann,

Het kan zijn dat er een vertraging is met de levering van je toestel. Voor vragen hierover kun je terecht bij status order 08006677880

Verder wil ik graag van je weten wat je vraag is aan mede forumgebruikers...
Wij kunnen hier niet in de systemen van Vodafone. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor Vodafone klanten/ forumgebruikers. Wij kunnen je helaas dus hier niet mee verder helpen. Ik hoop voor je dat je toestel snel geleverd wordt

Groetjes stevied86

Diann
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat er een vertraging is, dat is mij wel duidelijk. Zoals beschreven al drie keer telefonisch contact gehad, maar niemand helpt mij een stap verder, ik zit in onwetendheid af te wachten. Graag dan tips&tricks hoe ik erachter kan komen wanneer ik mijn bestelling mag ontvangen, want telefonisch contact heeft geen zin. Daarnaast wil ik graag weten hoe ik een vergoeding voor de tijd, energie en frustratie vanuit mijn kant kan vragen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Diann,

Of daar een vergoeding voor is weet ik niet. Ook dit kun je bespreken met de klantenservice of je kunt het feedback formulier invullen op de website via www.vodafone.nl/feedback

Ik hoop dat het helpt.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic