ben1947

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NL Alert

Ik heb een Vodafone smart prime 7 en heb nu weer geen NL Alert ontvangen. Dit is dus de derde keer niet. Het toestel zou standaard ingesteld moeten zijn voor NL alert. Bij controle staat ook alles aangevinkt.
De winkel kan mij niet helpen, telefonisch kom ik niet verder en via chat ook al niet. Dus: wie weet het?
10 Reacties 10
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi ben1947,

Vervelend dat je weer geen NL Alert hebt ontvangen. Het is vreemd dat je het alert niet ontvangt. Ik kan je ook niet direct een oplossing geven.
Wat hebben mijn collega's precies met je gecontroleerd? Weet je zeker dat de instellingen goed staan?
ben1947
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de winkel hebben ze helemaal niets gedaan.
Ik heb een vinkje staan bij : Extreme dreigingen weergeven, ernstige dreigingem weergeven en amber alerts weergeven. Dat zou volgens mij voldoende moeten zijn.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ben1947,

In principe staan de instellingen van NL-Alert op de meeste toestellen goed ingesteld. Zou je even op de website van NL-Alert de stappen willen doornemen en controleren.

Vriendelijke groet,
ben1947
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op NL-alert staat niets over een Vodafone telefoon. En zoals ik al geschreven had ben ik ervan overtuigd dat de instellingen goed staan en stonden zo al vanaf nieuw.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi ben1947,

Heb je al eens geprobeerd om het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen? Als je dit gaat doen, maak dan wel eerst even een back-up van je gegevens!
ben1947
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou ik kunnen doen. Voor een antwoord hierop zul je mischien nog een half jaar moeten wachten tot de volgende test.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ben1947, dat is inderdaad het nadeel. Door het gebruik van cell broadcast kan helaas ook niet voor één specifiek nummer worden getest. Hopelijk lost dit het probleem op.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic