Classic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NFC simkaart niet beschikbaar

Bij het verlengen van je abbonement (online) moet je kiezen welke simkaart je wilt. Aangezien mijn telefoon NFC betalingen ondersteund, dacht ik slim te zijn en gelijk voor de NFC-sim te kiezen (scheelt weer 20 euro bij het bestellen van een nieuwe sim). Vervolgens klik ik op toevoegen aan winkelwagen en gebeurt er niets. Andere browser, andere PC helpt niet. Als ik voor een andere simkaart kies, werkt alles prima (heb de bestelling dan wel afgebroken).

Na enkele chats met de vodafone helpdesk vertelt iemand me dat het komt omdat de NFC-sims niet meer op voorraad zijn bij vodafone. Als alternatief wordt ik naar een vodafone winkel gestuurd. Daar zou ik verlenging kunnen regelen en de NFC simkaart gelijk mee krijgen. Bij de winkel aangekomen blijken ze daar de NFC sim ook niet op voorraad te hebben en wordt ik weer doorverwezen naar de website. Ook kan niemand mij vertellen wanneer de NFC sims weer op voorraad is.

Dus stel ik de vraag of ik mijn contract in de tussentijd kan verlengen met een gewone sim en als de NFC sims weer op voorraad zijn kostenloos een NFC sim kan aanvragen. (Ik vind 20 euro namelijk veer voor een simkaart. Die dingetjes kosten nog geen euro.) Ook hierop kan niemand me antwoord geven of dit kan of niet.

Heeft iemand anders gelijkaardige ervaringen? Of heeft iemand misschien een antwoord op mijn vragen?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi@Classic. Die NFC-betalingen zijn natuurlijk ook superhandig. Ik kan me voorstellen dat je daar graag gebruik van wenst te maken. Balen zeg dat de sims niet leverbaar zijn.
Helaas kunnen we via het Forum geen orders inzien/aanpassen. Neem toch nog even contact op met onze orderdesk. Wellicht is er toch nog een mogelijkheid om jouw voorstel uit te voeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic