Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

NEWSFLASH: Van microsim naar nanosim

NEWSFLASH

Alsof de microsimkaart niet al klein genoeg was en daardoor ook makkelijk en snel genoeg kwijt te raken, komt Apple met een nog kleinere simkaart: de nanosim. Deze nanosim zou in de nieuwe Iphone 5 gaan passen. Ik voorzie weer een massale simwisselgolf, vandaar dat de Europese providers deze nieuwe simkaart ook en-masse aan het inslaan zijn.
We hebben deze golf al eerder meegemaakt bij de introductie van de Iphone4; mensen stapten massaal over op een microsim. Deze shift zullen we nu dus denkelijk ook weer gaan zien bij de Iphone5, maar dan van micro- naar nanosim.

Lees hieronder al het nieuws over de nieuwe simkaart:

Nanosim van Iphone


3 Reacties 3
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Maar maar wat moet ik nou doen? Ik heb te dikke vingers =O Ik heb al moeite met de micro simkaart =(
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Apple,
 
Pleur op met je nanosims! Ik vind dat bedrijf in de US of A helemaal 0,0. Als je ook de redenen leest waarom de sim kleiner word... helemaal bezopen. Om meer ruimte te hebben voor andere componenten. We hebben met de antenne van de iPhone 4 gemerkt hoe goed dat gewerkt heeft.
 
Trouwens, die simkaarten zitten in een aparte sleuf, hier wint Apple echt niet veel ruimte mee. Mag ik mijn €XXX voor het ruilen van de simkaarten ook bij Apple declareren?
 
Dikke, dikke FAIL.
 
Just my 2 cents.
 
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hahaha mag ik even hartelijk lachen om jouw post? 😉

Misschien leveren ze er standaard een pincet bij, past nog wel in het doosje naast die paperclip om het laatje voor de simkaart uberhaupt open te krijgen. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic