3dotter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NB IoT SIM kaarten bestellen en whitelisten

Geachte heer en mevrouw,

Via uw website heb ik diverse keren aangegeven dat ik teruggebeld wil worden over het aanschaffen van NB IoT SIM kaarten, zoals ik deze via SODAQ heb verkregen en die gewhitelist zijn voor vodafone.allthingstalk.com. Ik heb geen enkele reactie gekregen.

Testen met deze SIM kaarten gingen erg goed.

We willen er meer aanschaffen voor ons wildlife onderzoek. Wij gebruiken ze in GPS NB IoT wildlife trackers.

Zeer binnenkort willen we dat ook in Spanje doen.

We willen graag dat de aan te schaffen SIM's gewhitelist worden voor onze eigen wildlife tracking server en niet alleen voor vodafone.allthingstalk.com.

Ik hoop via dit kanaal wel in contact te komen met een Vodafone specialist die ons hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Addy de Jongh,

International Wildlife Services (IWS)

tel.*******

 

09-11 Moderator edit: mobiel nummer verwijderd i.v.m. privacy 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Dankjewel @3dotter.
Ik heb het intern doorgespeeld zodat er contact opgenomen wordt met je.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Hoi @3dotter 

Welkom op de Community van Vodafone!
Fijn om te lezen dat de simkaarten zo goed bevallen!
Uit je bericht begrijp ik dat je meerdere malen je gegevens hebt achtergelaten op Vodafone IoT, maar tot op heden geen reactie hebt gehad.
Waarom er geen reactie tot op heden is geweest. durf ik niet te zeggen. Namens Vodafone mijn excuses daarvoor. Ik speel dit graag door naar de juiste afdeling.

Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik dit voor je doorzetten. 

 

3dotter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Steven,

Dank voor het antwoord en het doorspelen aan de juiste afdeling.

Ik zal mijn profiel gegevens aanvullen.

Met vriendelijke groet,

Addy de Jongh,

International Wildlife Services (IWS)

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Dankjewel @3dotter.
Ik heb het intern doorgespeeld zodat er contact opgenomen wordt met je.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11265Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Is er inmiddels al contact opgenomen hierover @3dotter?

Uitgelicht topic