bartv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

N97 20.xx Firmware

Ik heb een vodafone N97 en daarop is de 20.xx firmware helaas niet te installeren. Als ik bij vodafone de code aanvraag om het toestel simlock vrij te maken, kan ik dan wel de 20.xx firmware installeren? Of is er een andere mogelijkheid om toch de nieuwe gratis Ovi Maps software te installeren (waar ik die 20.xx firmware in de eerste plaats voor wil hebben)
5 Reacties 5
debby1977

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een vodafone N97 en daarop is de 20.xx firmware helaas niet te installeren. Als ik bij vodafone de code aanvraag om het toestel simlock vrij te maken, kan ik dan wel de 20.xx firmware installeren? Of is er een andere mogelijkheid om toch de nieuwe gratis Ovi Maps software te installeren (waar ik die 20.xx firmware in de eerste plaats voor wil hebben)



Ik heb het zelfde probleem, wil ook graag van Ovi maps verder gebruik kunnen maken. Beetje belachelijk dat ik een nieuwe licentie aan moet schaffen om mijn navigatie te kunnen gebruiken terwijl het nu gratis is....
Chriskras

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone vind waarschijnlijk zijn eigen branded software nog te goed en is dus niet van plan om deze up te date. Wat ik je aan zou raden is even langs een Nokia service point te gaan om hem daar te voorzien van nieuwe firmware
bartv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Chriskras : Ik neem aan dat dat ook een betalende service is? Dan kan ik beter de simlockvrije code bij vodafone aanvragen, dan is dat ineens ook gebeurd.
Chriskras

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Chriskras : Ik neem aan dat dat ook een betalende service is? Dan kan ik beter de simlockvrije code bij vodafone aanvragen, dan is dat ineens ook gebeurd.



@Barty Ze doen het gratis en zien het als een service. Het is namelijk voor hun ook van belang als die toestellen uptodate zijn. Des te minder problemen er zijn... Helaas komt VF daar zelf nog niet achter.
bartv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Barty Ze doen het gratis en zien het als een service. Het is namelijk voor hun ook van belang als die toestellen uptodate zijn. Des te minder problemen er zijn... Helaas komt VF daar zelf nog niet achter.



@Chriskras : bedankt voor de tip. Ben naar een vodafone winkel geweest met een servicedesk en daar was het binnen de 10 minuten geregeld. Weliswaar lees ik nu dat er al weer een nieuwe versie is, maar goed : de nieuwste map applicatie wil in ieder geval wel installeren en daar was het om te doen.

O ja. En nu zit er op de rechtertoets tenminste weer een snelkoppeling naar contacts ipv naar Vodafone Live dat je 10 tegen 1 per ongeluk in het buitenland opstartte met alle kosten vandien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic