hendrixbart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Myvodafone account aanmaken na Ziggo overstap

Beste,

Vorige week ben ik overgestapt met mijn mobiel abonnement van Ziggo mobiel naar Vodafone.
Je krijgt dan een email met de volgende inhoud:

"
Gefeliciteerd met je nieuwe abonnement! Bij een nieuw abonnement hoort natuurlijk een My Vodafone account.
In My Vodafone en de My Vodafone App zie je je verbruik, je BloX voordeelbundels, je rekeningen en je datalimiet. Als je een instelling wil veranderen, pas je die hier eenvoudig aan. Zo hou je altijd de controle."

Hier staat een link bij die je kunt volgen waar men vraagt om je geboortedatum. Als ik deze invul krijg ik "er is iets niet goed gegaan" Vervolgens heb ik contact gehad met Vodafone support die aangaven dat dit pas zou werken als het nummer daadwerkelijk geporteerd zou zijn... helaas is dat dus niet het geval, het werkt na portering nog steeds niet. Als ik zelf het account probeer aan te maken via de MyVodafone pagina kom ik uiteindelijk op hetzelfde uit....

Graag support.

B. Hendrix
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
hendrixbart, welkom op het Vodafone Forum en bij Vodafone! 🙂 Via het Forum kunnen we geen individuele support leveren, zie ook de huisregels. Als je contact opneemt met onze klantenservice dan helpen we je graag. Dat kan telefonisch via 1201, https://vodafone.nl/e-mail of stuur een tweet of Facebook bericht.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic