thanegraaf wrote:
Hoi Steven,
Ik zit met hetzelfde probleem. De Vodafone app werkt al dagen niet. Zelfde geldt voor de website myvodafone. Chat is niet beschikbaar. Ben veel betere service gewend van Vodafone.
Gr. Tim
Heb je de app er al eens afgehaald en er weer opnieuw opgezet?
Contact gehad met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.
Deze kunnen in het systeem bekijken en eventueel een reset geven op je nummer. Misschien zit er een kleine kink in de kabel. Een storing zou het kunnen zijn maar zelf heb ik er geen last van en kan zowel op de app als via internet in My Vodafone en alle informatie uitlezen. Dus het moet dan haast wel aan je nummer liggen, denk ik. Maar beste, en het snelst, is om even te bellen met de klantenservice van Vodafone.
Anders wachten op Steven, maar die is hier niet elke dag aanwezig dus voor het moment als tussendoor zou je de klantenservice kunnen proberen. Succes in ieder geval en hoop dat het snel opgelost is. Want zoals je zegt, we zijn van Vodafone wel betere service gewend.