Ivo_S

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MyVodafone werkt niet?

Ik probeer via MyVodafone rekeningen en toelichting daarop te downloaden, maar kom niet voorbij de algemene account pagina. Ook via de app kan ik niet bij mijn rekeningen komen. Nu probeer ik via MyVodafone een email te sturen aan de klantenservice, maar ook dat werkt niet. Kan het kloppen dat de website wat mankementen heeft?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privébericht gestuurd @Ivo_S 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Ivo_S,

Er is op dit moment geen officiël issue met My Vodafone bekend. Verwijder de app eens en probeer dan opnieuw. Via een desktop: verwijder je cookies en probeer een andere browser. Lukt het dan wel? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het hiermee opgelost @Ivo_S?

Ivo_S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

 

Helaas niet; alles meerdere malen geprobeerd, zonder succes.

Vanochtend met de klantenservice gebeld; er is kennelijk ergens een vinkje aan of uit gezet, waardoor ik met deze problemen zit. Moet opnieuw myvodafone gaan instellen (uitnodiging krijg ik nog) en dan gaat hopelijk alles weer werken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kom je wel ingelogd via de website of app? Mocht dat niet lukken, dan hoor ik het graag! Ik kijk graag met je mee.

Ivo_S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan wel inloggen, maar kom niet verder dan de overzichtspagina; doorklikken naar het ‘echte’ my vodafone is mij niet gegund kennelijk. Ook in de app kan ik 'gewoon’ inloggen, maar zodra ik mijn rekeningen wil opvragen krijg ik een foutmelding. Kortom, inloggen geen probleem, maar op de juiste plaats komen en de juiste actie uitvoeren lukt niet.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart. Is hiervoor al een onderzoek aangemaakt @Ivo_S?

Ivo_S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik denk het wel; heb hier vanochtend over gebeld en men zou het in orde gaan maken. Er stond een vinkje aan of uit waar dat niet of wel had gemoeten. Ik word opnieuw uitgenodigd voor Myvodafone en dat zou alles weer goed moeten komen. Hoop alleen wel dat dat snel gebeurt ...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is ontvang je de mail meestal binnen enkele seconde nadat het is aangevraagd. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privé bericht sturen in verband met de gegevens. Dan maak ik alsnog het account voor je aan.

Ivo_S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

stuur dan maar ajb dat privé bericht, want ik heb tot nu toe geen e-mailbericht ontvangen en het is toch al zeker vanaf vanochtend kwart over 10 dat mij is verteld dat ik een emailbericht zou gaan krijgen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privébericht gestuurd @Ivo_S 

thanegraaf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

 

Ik zit met hetzelfde probleem. De Vodafone app werkt al dagen niet. Zelfde geldt voor de website myvodafone. Chat is niet beschikbaar. Ben veel betere service gewend van Vodafone. 

 

Gr. Tim

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
thanegraaf wrote:

Hoi Steven,

 

Ik zit met hetzelfde probleem. De Vodafone app werkt al dagen niet. Zelfde geldt voor de website myvodafone. Chat is niet beschikbaar. Ben veel betere service gewend van Vodafone. 

 

Gr. Tim

Heb je de app er al eens afgehaald en er weer opnieuw opgezet?
Contact gehad met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

Deze kunnen in het systeem bekijken en eventueel een reset geven op je nummer. Misschien zit er een kleine kink in de kabel. Een storing zou het kunnen zijn maar zelf heb ik er geen last van en kan zowel op de app als via internet in My Vodafone en alle informatie uitlezen. Dus het moet dan haast wel aan je nummer liggen, denk ik. Maar beste, en het snelst, is om even te bellen met de klantenservice van Vodafone

Anders wachten op Steven, maar die is hier niet elke dag aanwezig dus voor het moment als tussendoor zou je de klantenservice kunnen proberen. Succes in ieder geval en hoop dat het snel opgelost is. Want zoals je zegt, we zijn van Vodafone wel betere service gewend. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@thanegraaf is het gelukt met de app? Bij @Ivo_S heeft het te maken omdat hij een corporate nummer heeft waardoor het niet lukte. Ik denk dan ook dat er iets anders bij jou aan de hand is dan bij Ivo.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie van @thanegraaf 

Topic gesloten,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic