Hallo,
Ik ben nu bijna 2 maanden bezig met inloggen bij MyVodafone.
Heel lang heb ik er geen gebruik van hoeven maken omdat ik mijn vodafone abbo niet meer gebruik, maar nu ik het op wil zeggen moet ik dat via myvodafone doen.
Ik woon niet meer in Nederland en heb alle abbos en diensten al opgezegd, alleen vodafone blijft hardnekkig tegenwerken.
Bij het inloggen krijg ik te zien dat mijn naam en wachtwoord geen geldige combinatie is.
Dan vraag ik dus een nieuw wachtwoord aan.
De ene keer ontvang ik de e-mail na een paar uur, en heel soms na een paar minuten.
Dan verander ik dus het wachtwoord, en krijg ik daarna, met het veranderde wachtwoord, weer te zien dat de combinatie niet klopt.
Ik heb mijn cache gewist, heb het tig keer geprobeerd, maar inloggen lukt nog steeds niet.
Ik begin een beetje wanhopig te worden, want de rekening waaraan het vodafone abbo is gekoppeld is ook al opgezegd.