MatthijsKH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MyVodafone inloggen lukt niet

Hallo,

Ik ben nu bijna 2 maanden bezig met inloggen bij MyVodafone.
Heel lang heb ik er geen gebruik van hoeven maken omdat ik mijn vodafone abbo niet meer gebruik, maar nu ik het op wil zeggen moet ik dat via myvodafone doen.

Ik woon niet meer in Nederland en heb alle abbos en diensten al opgezegd, alleen vodafone blijft hardnekkig tegenwerken.

Bij het inloggen krijg ik te zien dat mijn naam en wachtwoord geen geldige combinatie is.
Dan vraag ik dus een nieuw wachtwoord aan.
De ene keer ontvang ik de e-mail na een paar uur, en heel soms na een paar minuten.
Dan verander ik dus het wachtwoord, en krijg ik daarna, met het veranderde wachtwoord, weer te zien dat de combinatie niet klopt.

Ik heb mijn cache gewist, heb het tig keer geprobeerd, maar inloggen lukt nog steeds niet.

Ik begin een beetje wanhopig te worden, want de rekening waaraan het vodafone abbo is gekoppeld is ook al opgezegd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MatthijsKH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en het is voor ons, als mede klanten, niet mogelijk om je hiermee te helpen. Om dieper in het systeem te kijken wat er aan de hand is, kan je het beste een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Bellen kan natuurlijk ook, naar de klantenservice van Vodafone en je kan ook een chat starten. Maar ik zelf denk dat het via een berichtje beter gaat.

Door de Paasdagen kan het misschien een beetje langer duren. Maar ook tijdens deze dagen doen ze hun best om te helpen. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Fijne Paasdagen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MatthijsKH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en het is voor ons, als mede klanten, niet mogelijk om je hiermee te helpen. Om dieper in het systeem te kijken wat er aan de hand is, kan je het beste een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Bellen kan natuurlijk ook, naar de klantenservice van Vodafone en je kan ook een chat starten. Maar ik zelf denk dat het via een berichtje beter gaat.

Door de Paasdagen kan het misschien een beetje langer duren. Maar ook tijdens deze dagen doen ze hun best om te helpen. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Fijne Paasdagen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status MatthijsKH ? Heb je contact met ons opgenomen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic