thijmenprins

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MyVodafone gegevens kloppen niet.

Geachte lezer,

In MyVodafone staat bij mijn gegevens mijn voornaam als achternaam.
Ik heb dat waarschijnlijk fout gedaan bij de registratie, maar nu is mijn vraag :

Is het mogelijk om dit te veranderen?

Ik heb al gekeken bij persoonlijke gegevens veranderen alleen daar kan ik enkel huisadres etc veranderen maar geen naam.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey thijmenprins

Als het niet mogelijk is om het daar aan te passen raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice afdeling prepaid. Waarschijnlijk staat het daar dan ook fout geregistreerd. Durf het niet met zekerhedi te zeggen omdat ik zelf niet de programma's van prepaid beheers maar maybe dat zij dit kunnen aanpassen. Lukt dat niet dan dient het account verwijderd te worden en daarna weer opnieuw aangemaakt moet worden.

Groetjes Stevied86

Bekijk in context

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey thijmenprins

Als het niet mogelijk is om het daar aan te passen raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice afdeling prepaid. Waarschijnlijk staat het daar dan ook fout geregistreerd. Durf het niet met zekerhedi te zeggen omdat ik zelf niet de programma's van prepaid beheers maar maybe dat zij dit kunnen aanpassen. Lukt dat niet dan dient het account verwijderd te worden en daarna weer opnieuw aangemaakt moet worden.

Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic