xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

MyVodafone NOG STEEDS onbereikbaar

Zo, ik ben het zat hoor.
OP Twitter reageert VodaNL niet en op Facebook krijg het vreselijke achterlijke te kinderlijke " oei, dat klinkt niet goed"
Ik maak GEEN gebruik van de Voda-app, maar ga met mijn telefoon naar de site. Inloggen KAN NIET.
Fix dat nou eens, probeer nou eens iets te doen voor een klant. Sinds 1997 al non-service, dat is een unicum.
Je collegae van Vodafone DEUTSCHLAND reageren binnen een half uur op Facebook/Twitter, en lossen zelfs administratieve problemen midden in de nacht op.
Jullie doen hier dagelijks alsof je neus bloedt, er geen problemen zijn, en als er wel problemen zijn dan lullen jullie er professioneel omheen. En sinds vandaag geen enkele reaktie meer op social media. Zeker die Smartcrew uitzwaaien? Met z'n allen naar de MediaMarkt daar in Maastricht?
Jaja, ik moet echt kotsen van jullie. De techniek functioneert, maar de klantenservice doet werkelijk geen reet.
Aaargh...

21 Reacties 21
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Jawel, na 24 uur een antwoord. Dat ik me mailadres en wachtwoord mot gebruiken.
Getuige de screenshots die ik mee stuurde DOE IK DAT , maar ja...was te verwachten. Geen idee wat ze daar op dat callcenter doen, maar klanten helpen is geen onderdeel van de werkzaamheden Godzalmekrake...
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
En het wordt nog veel gekker!
Of ik de app na verwijderen wil herinstalleren... De wat?
En persoon waant zich God en heeft geen cursus "empathie & omgang met boze klanten" gevolgd.
Diepe diepe diepe *zucht*
Dan ga ik wel herrie schoppen in een Voda-winkel. En een klachtenfrommeliertje invullen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik kan me je frustratie goed begrijpen hierin. Je wilt graag gehoord worden en het oplossen. De afgelopen dagen zijn er werkzaamheden geweest en hier hoort ook my vodafone bij. Zoals ze al aangeven raad ik je aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Op deze manier worden alle gegevens verwijderd zoals een cashe etc.
Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om dit aan te geven bij de klantenservice. Zij kunnen vanuit daar een onderzoek starten voor je. Of er op dit moment nog werkzaamheden zijn in de app durf ik je niet te zeggen omdat ik vanuit thuis reageer. Dit antwoord moet ik je verschuldigd blijven. Betreft my vodafone kun je eens de cookies verwijderen.

Edit: dit kun je doen via de instellingen van je browser.
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Lees jij ********* niet? Ik gebruik de app niet!
Jemig, dezelfde ****** reakties kreeg ik al van de ******.


*edit moderator: i.v.m. grof taalgebruik enkele woorden verwijderd*
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
xevious

Dat mag wel wat vriendelijker. Je bericht is aangepast.
Anonymous
Niet van toepassing
ik heb hem zojuist nog even aangepast voor je.
Mijn excuses dat ik de website er niet in had meegenomen.
Morkovich

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij zijn de medewerkers hier niet helemaal op de hoogte van waar de problemen zitten. In dat nieuwe ***systeem van jullie. *** wegens 'grof' taalgebruik.

Ik krijg er spontaan jeuk van. Ik ben echt geen klant die als koning behandelt dient te worden. Maar ook geen nitwit die maandelijks €1000 aftikt en zich laat behandelen als een een klein kind.

LOS DE PROBLEMEN GEWOON OP! Of kom met een tijdelijke oplossing. De keuze bij de volgende ronde verlengingen is inmiddels wel gemaakt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Morkovich

Hier op het forum is het belangrijk dat je de huisregels naleeft. Daaronder valt ook dat je niet meerdere topics mag aanmaken over één onderwerp. Daarom worden ook je andere topics gesloten. We hebben een algemeen topic aangemaakt over de issues met My Vodafone, dus het is niet nodig om daarover nog aparte topics aan te maken. De moderators zijn er alleen maar om ervoor te zorgen dat die regels worden nageleefd.

Het is natuurlijk vervelend dat je nog steeds problemen ervaart met inloggen, maar we vermelden ook dat de issues nog niet helemaal zijn opgelost. Je kunt wel zeggen: los het gewoon op, maar je bent het hopelijk met me eens dat we dat zouden doen als het zo eenvoudig was. Wij hebben ook geen baat bij ontevreden klanten, dus ik zie niet in waarom wij problemen langer zouden laten duren dan nodig.
Morkovich

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De communicatie ontbreekt. Ik meld, na keer op keer een kwartier in de wacht te staan, het probleem met inloggen op My Zakelijk. Dat was maandag 23 november.

De helpdesk en technische dienst zouden contact opnemen, helemaal niets dus. Ik meld het hier: topic dicht. Ik meld het in een nieuw topic: ook dicht. Jullie verwijzen daar naar een topic waar jullie je best doen, maar niet alles vermelden.

Dus: hebben jullie enig zicht op wanneer deze problemen zijn opgelost? Gewoon met de browser, online..

Mijn dank zal uiteraard groot zijn!
Anonymous
Niet van toepassing
Als je omgezet bent naar het nieuwe klantsysteem (dit kan de klantenservice voor je controleren) dan dien je in te loggen bij particulier en niet meer bij zakelijk. Dit doe je met een email adres en wachtwoord. De klantenservice kan ook meteen zien of er al een account is.

Sta je nog in het oude systeem dan kan de klantenservice een onderzoek starten.

Morkovich

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik meld me al een tijd aan op het nieuwe systeem. Het systeem met een emailadres en niet de oude met gebruikersnaam (reguliere Vodafone My).

Handig, dit heb ik eerder ook al gemeld. Tot op heden ben ik niet teruggebeld en kan ik nog steeds niet inloggen. Het ligt aan jullie upgrade van het systeem in dat weekend.

uffel68

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ondervind hetzelfde probleem. Bij klantenservice wordt gezegd ja dat komt door het overzetten. Ik kom nergens meer in. Niet in de app en niet op de website. En als de klantenservice mij ook niet wil helpen hoe moet ik dan ooit nog kunnen inloggen????
Het grappige is dat het abonnement van mijn dochter dat ook op mijn naam staat wel op de app kan en al mijn gegevens kan zien. En ik kom niet meer in mijn app
uffel68

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ja ik heb ook de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Het mag allemaal niet baten
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
En welkom in mijn thread. Het enige dat de Voda medewerkers hier doen is topics modereren. Of verwijderen. En zeggen dat je een stout jongetje bent. Of meisje. Leuke manier van geld verdienen, gelukkig tegen het minimum salaris.
Mocht je verwachten dat je je gemelde probleem ziet verdwijnen: helaas. Dat doen ze nou weer net niet.
Vodafone is namelijk trots op de beroerde Klantenservice. Best wel vreemd, want ik heb dit allemaal aan Vodafone Duitsland laten zien en die schaamde zich dood. Heeft zelfs excuses aangeboden, met 5Gb aan data, te gebruiken in Duitsland, voor mijn Duitse abbo. (Zelfs ik vond en vind dat overdreven)
uffel68

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee klopt helemaal. Het beroerde is dat ik daar het niet kunnen inloggen ook mijn rekeningen niet meer kan zien. Daar baal ik nog het meeste van. Ik heb genoeg data om mij geen zorgen te hoeven maken. Plus onbeperkt bellen zit dat wel goed maar ik zit niet op gekke dingen te wachten. In de app kon ik ook zien wanneer ze het abonnement gingen afschrijven. Houd je daar toch rekening mee. Ik ben al zoooo lang klant. Maar dit heb ik sinds het nog Libertel was niet meegemaakt.
Dus dames en heren van Vodafone kom op en verbeter de klantenservice
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Maar of ze dat ook gaan doen is nog maar de vraag. Eigenlijk ben je gewoon een zeurende klant, en dat houden ze graag zo. Ook ik had in het Libertel tijdperk meer service. Maar goed, ik ben dan ook een onbeschofte klant. Schelden helpt niet, maar lucht heerlijk op. En omdat ze toch nooit fatsoenlijk reageren neem ik die vrijheid...gnagna
Anonymous
Niet van toepassing

Kun je wel inloggen op de website? Of daar ook niet. En gebruik je dezelfde gegevens als je dochter?
De klantenservice, afdeling smartphone crew kan zien hoe je inlogt. Het wachtwoord kunnen zij niet inzien.
Wat ze kunnen doen is het account eens helemaal verwijderen en dan vanaf stap 1 weer aanmaken.
Ook zou je eens kunnen proberen om de cookies te verwijderen van je browser en of een andere browser proberen.
Mocht het dan nog niet lukken dan kunnen zij een onderzoek laten starten.


Ik snap dat het soms frustrerend is maar met schelden los je niks op en ik denk dat de meeste dan zoiets hebben van sop t je maar op. Zelf denk ik dat je wel mag laten merken dat je boos bent maar wel richting de desbetreffende persoon die je aan de lijn hebt er niet in moet betrekken. Vaak is het wel zo, en dat ben ik met je eens, dat je geluk moet hebben wie je aan de lijn krijgt. Maar dat is bij elke klantenservice zo.

uffel68

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo steven
Na vanavond heel wat heen en weer bellen is het wel gelukt om samen met de klantenservice en computer in te loggen. Nu was namelijk het account van dochter lief weg. Mbv de klantenservice alles weer hersteld en nu heeft ze weer een account maar met mijn gegevens. Dat is toch vreemd???? Ook de dame van het speciale team klantenbehandeling vond dit heel vreemd. Als er aan de hoofdbeheerder meerdere nummers hangen kunnen die nu niet meer losgekoppeld worden. Maw al de nummers op het hoofdaccount kunnen elkaars gegevens inzien. Dat is toch erg vreemd. Waarom ben ik dan nog hoofdbeheerder.
Wordt vervolgd
Anonymous
Niet van toepassing
Als het goed is dient de contactpersoon de rest uit te nodigen. Vervolgens kan die persoon dan zelf een account aanmaken zonder dat ze daarbij de gegevens van andere inziet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic