GinaSR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My vodafone

Hallo,
Ik heb nu een nieuw nummer en ik wilde de my vodafone app hebben, ik heb m gedownload naar moest een nieuw account maken , dus een nieuw emailadres gebruiken.
Ik heb een nieuwe mail aangemaakt en wilde een bevestigingsmail laten sturen naar de nieuwe maar ik was een cijfertje vergeten bij het mailadres en nu is de bevestiging naar een andere email gestuurd (waar ik geen toegang toe heb).
Nu kan ik my vodafone niet gebruiken want als ik wil registreren geeft de site aan dat er al een bevestigingsmail is gestuurd naar dat (verkeerde) emailadres.

Hoe kan ik dit nu oplossen want ik wil graag zicht hebben op mijn verbruik.

Greetz Gina
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me voorstellen dat je inzicht in je eigen verbruik wilt hebben. Gelukkig is dit heel eenvoudig om op te lossen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen namelijk het e-mailadres bevestigen om vervolgens vet e-mail adres te wijzigen

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me voorstellen dat je inzicht in je eigen verbruik wilt hebben. Gelukkig is dit heel eenvoudig om op te lossen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen namelijk het e-mailadres bevestigen om vervolgens vet e-mail adres te wijzigen
GinaSR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top , dankuwel!
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank 🙂
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen dit topic sluiten.
Anonymous
Niet van toepassing
Zou je wel mijn antwoord als oplossing willen aanvinken. Dit maakt het makkelijker voor andere forumgebruikers om te zien wat de oplossing is ?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic