Joram

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone geeft vreemde melding

Hallo,

Ik heb sinds mei een nieuw abbonement (red).
Ik krijg in myvodafone en in de app steeds de melding dat ik meer data heb verbruikt dan mijn internet bundel toestaat en dat de snelheid hiervan is begrensd naar 64kb. Ik heb echter nog mijn hele bundel beschikbaar (2gb) en mijn internet is helemaal niet begrensd..

Eerst dacht ik dat dit de eerste maand alleen zou zijn. Omdat dit misschien een fout was omdat ik halverwege de maand mijn abonnement heb verlengd. Maar.nu in de nieuwe maand krijg ik deze melding ook weer.

Waarom krijg ik deze? Hij is erg verwarrend namelijk..

Alvast bedankt!

Groetjes Joram
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Joram,

Die melding moet je gewoon negeren. Fout van Vodafone. Het waarschuwings-berichten-systeem is kennelijk nog steeds niet op orde. Gewoon negeren. En zelf je data-verbruik en het resterende data-tegoed in de gaten houden via : MyVodafone App en een onafhankelijke data-registratie App. Zoals de 3G Watchdog App. Bij die laatste kun je ook een data-limiet instellen, waarna 3G Watchdog automatisch jouw mobiele data-verbinding verbreekt. Dus bij het bereiken van die limiet. En 3G Watchdog App geeft de verbruikte data wel tot op de minuut nauwkeurig weer.

Dan ben je minder afhankelijk van de MyVodafone App, die nogal eens foutieve info weergeeft.

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Joram,

Die melding moet je gewoon negeren. Fout van Vodafone. Het waarschuwings-berichten-systeem is kennelijk nog steeds niet op orde. Gewoon negeren. En zelf je data-verbruik en het resterende data-tegoed in de gaten houden via : MyVodafone App en een onafhankelijke data-registratie App. Zoals de 3G Watchdog App. Bij die laatste kun je ook een data-limiet instellen, waarna 3G Watchdog automatisch jouw mobiele data-verbinding verbreekt. Dus bij het bereiken van die limiet. En 3G Watchdog App geeft de verbruikte data wel tot op de minuut nauwkeurig weer.

Dan ben je minder afhankelijk van de MyVodafone App, die nogal eens foutieve info weergeeft.

Succes !


Netwerker
Joram
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle reactie, Netwerker!
Zal de melding negeren en kijken naar een alternatieve app.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Joram ,

Je kunt eens kijken of je de optie via de SMS om je tegoed op te vragen kunt proberen ;).
Dit kan bijvoorbeeld worden vermeld via de self service lijn 1200 zie dan de opties die je kunt kiezen.
anitaverbaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb precies hetzelfde probleem . Er staat dat er een oplossing is maar die zogenaamde oplossing gaat niet over het feit dat de melding onmogelijk is omdat zowel Joram als ik nog helemaal geen gebruik hebben gemaakt v. h. nieuwe abonnement.
anitaverbaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gewoon een fout v. Vodafone dus. ....en de Vodafone App (voor het controleren v. data verbruik) geeft ook foutieve info. door.....Hopelijk worden deze 2 fouten spoedig hersteld!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi allemaal,

Ik raad jullie niet aan om de waarschuwings-sms'jes te negeren. Het klopt wel dat er problemen zijn met de weergave van het tegoed in My Vodafone. Om het zeker te weten kunnen jullie het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen precies nakijken hoeveel jullie hebben verbruikt. Op die manier komen jullie in ieder geval niet voor verrassingen te staan. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic