JacquesAlphen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone app

Sinds ik My Vodafone app versie 5.5.0 op m'n iPad4 heb geinstalleerd gaat het automatisch draaien van het beeld niet goed. De App draait mee over drie zijden maar juist niet mijn voorkeur stand en dat is in een keyboard houder. Alle andere Apps doen dit wel goed.
Heeft iemand ook die ervaring?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dat schiet natuurlijk niet op JacquesAlphen
Ik heb nog niet eerder hier iets over gehoord.

Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Maybe dat andere forumgebruikers nog tips hebben!
Je zou in ieder geval de app eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren.
JacquesAlphen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
App verwijderd en ipad opnieuw opgestart. Resultaat hetzelfde. Alle instellingen nog een keer doorlopen, zowel de ipad instellingen als de Vodafone app.
Anonymous
Niet van toepassing
Hmmz, blijf het apart vinden dat hij niet gewoon meedraaid zoals het hoort.
In dit geval is het afwachten of er nog meer mensen dit probleem ervaren. Je kan het in ieder geval ook aankaarten bij de klantenservice, zodat dit intern opgepakt wordt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic