esther86

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone app

Ik heb een vodafone red abb met onbeperkt bellen en 2 gb data.
Nu met de app is het onmogelijk om mijn data tegoed in te zien ik ben hier al maanden mee bezig en als ik bel naar vodafone krijg ik het via de sms door ,maar wil graag dat de app het doet !
wanneer is de storing nu eindelijk een keer opgelost en waarom moet dit maanden duren.
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Esther, het probleem dat je aangeeft is bij ons bekend. Waarschijnlijk is de informatie die je in de App ziet niet accuraat op dit moment, dit kan betekenen dat je bundel al leeg is en dat je buiten je bundel bent gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet wenselijk is, maar we werken aan een oplossing. Om na te gaan of dit bij jou inderdaad het geval is kunnen we dit voor je na te kijken. Je kunt hierover contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of door het starten van een chat. Meer informatie hierover vind je op vodafone.nl/support. Alvast bedankt voor je begrip.
esther86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn bundel is niet leeg want ik heb 2 gb bij mijn abbonnement , de app werkt gewoon niet !
Dit is al maanden als ik op de laptop inlog zie ik ook mijn data tegoed niet
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Zoals gezegd is dit bij ons bekend en doen we ons best om zit z.s.m. op te lossen. Probeer je tegoed eens op te vragen via 1200. Werkt dat wel? Zo niet, kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via 1200 of 1201. Zie voor meer informatie Vodafone.nl/support.
YS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben in juli buiten mijn bundel gegaan doordat jullie app niet goed werkt. Jullie kennen dit probleem en het is zelfs bij de Nos op het nieuws geweest . http://nos.nl/artikel/681357-databundelstoring-bij-vodafone.html
Ik heb de kantenservice gebeld en die zeggen, we weten dat er een probleem is, je krijgt 2 euro vergoed omdat we het smsje te laat hebben verzonden maar naar de rest kan ik fluiten. Vervolgens heb ik met jullie gechat maar deze dame zei ook dat ze niets voor mij kon doen.
Waarom houden jullie deze app nog in de lucht als deze niet werkt en waarom betalen jullie mij de extra kosten niet terug want het is tenslotte jullie fout!
Mijn abonnement loopt binnenkirt af en nu ga ik op zoek naar een andere provider.
Jullie zullen op deze manier nog veel klanten gaan verliezen denk ik.





E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic