StephanieCR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone account

Ik heb sinds vrijdag een nieuwe telefoon, en heb een bericht gekregen dat er beltegoed klaarstaat. Ik zou het via my vodafone kunnen activeren. 
Nu wilde ik me aanmelden, maar liep vast bij stap 3, het nieuwe wachtwoord instellen. Ik heb het 4 keer geprobeerd, maar na 4 mislukte pogingen ben ik teruggegaan naar de homepage. Daar heb ik me vervolgens nogmaals geprobeerd in te loggen met het laatst gewijzigde wachtwoord, maar kwam alsnog niet binnen. 
Als ik me opnieuw probeerde aan te melden, kreeg ik het bericht dat ik al aangemeld was. Dit heb ik ook gehad met mijn vorige mobiel. 
Wat kan ik nu doen?
3 Reacties 3
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Wat gebeurt er als je dan aangeeft wachtwoord vergeten?
Dan krijg je normaal een sms....en als je dat wachtwoord dan invoert? Gewoon bij inloggen...
StephanieCR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gedaan, maar kom alweer niet verder dan het "wijzig wachtwoord" scherm. Loop daar steeds vast en kreeg na nog een inlogpoging dit bericht:
De inloggegevens zijn niet juist. U heeft nog 1 inlogpoging en daarna wordt u toegang geblokkeerd.

Toch bedankt voor je hulp!
Stephanie
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Dan word je toegang geblokkeerd voor 24 uur meen ik.
Maar je komt tot op het wijzig wachtwoord scherm en als je dat dan doet? Dan geeft deze een error?
Het is een beetje moeilijk om je te helpen, misschien dat je wat screenshots kunt geven?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic