Sam van Saase
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Ziggo & My Vodafone loskoppelen

Hallo,

 

Ik ben sinds ruim 1 maand klant van Vodafone, en heb per abuis het ziggo account van mijn ouders gekoppeld aan mijn Vodafone account. Dit is klote, want daardoor hebben zij ineens geen toegang meer tot My Ziggo, en kunnen ze ook geen Ziggo kijken via hun telefoon/tablet. Omdat ikzelf mijn Ziggo heb opgezegd per eind april waarschijnlijk. 

 

Kan iemand dit ongedaan maken voor mij?

 

 

 

6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8735Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 1820Likes

Sam van Saase
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het bericht. Maar ik moet door iemand van Ziggo/Vodafone worden geholpen toch? Dat moet dan toch via dit topic? Ik kan het zelf niet oplossen volgen mij?

Sam van Saase
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia kan jij mij toevallig helpen?

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8735Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 1820Likes

Of @Steven kan je hier mee helpen. Zodra ze je bericht zien, zullen ze reageren. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 588Reacties
  • 144Oplossingen
  • 278Likes

Hi @Sam van Saase
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je hier graag bij! Ik heb je zojuist een privéberichtje gestuurd. Ik zie je berichtje graag tegemoet met daarin de gevraagde gegevens. Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10440Reacties
  • 1502Oplossingen
  • 1795Likes

Hoi @Sam van Saase, ik neem het heel even over van mijn collega @Cecilia35605 :). Zodra er een account losgekoppeld  wordt, mag er een nieuw account aangemaakt worden met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor My Vodafone.
Inloggen bij Ziggo Go gaat met dezelfde gegevens van Mijn Ziggo. Kun je inmiddels alweer inloggen? 

Uitgelicht topic