Jan-Willem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafoon app voor Windowsphone

Hoy
 
Kunt u al iets zeggen wanneer de app ook voor mijn Nokkia 920 beschikbaar komt, met mij zullen er veel meer Vodafoon klanten met Windows als os op deze app zitten te wachten.
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Jan-Willem,

Op dit moment is de My Vodafone app alleen beschikbaar voor Android en iOS. Het is nog niet bekend of en wanneer de My Vodafone app ook voor andere toestellen beschikbaar gaat worden. In de tussentijd kun je wel jouw tegoed opvragen via m.vodafone.nl.

Hou in ieder geval onze website in de gaten voor meer informatie! 😉
Jan-Willem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoy Maartje
 
Bedankt voor de snelle beantwoording, jammer dat er nog niets bekend is.
Ik hoop dat deze app snel voor ons beschikbaar komt.
 
m.v.g.
Jan-Willem
DrMorgan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag mij ook af wanneer de My Vodafone App beschikbaar komt voor Windows Phone 8.
Bij de Vodafone Red abbo's wordt nl geadverteerd dat de My Vodafone app gebruikt kan worden.
Hopelijk staat er dan wel bij dat dit afhankelijk is van je OS, anders kunnen ze nog een hoop klachten verwachten 😉
Vodafone zou een trendsetter kunnen worden als ze, ivm andere providers, hun app als eerste beschikbaar maken voor WP8.
Kom op Vodafone, Je kunt het!
basw1996

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu pas een nokia lumia 520 en het is wp8 toen ik bij de vodafone winkel kwam werd deze telefoon voor mij sterk geadviseerd toen ik een nieuwe ging uitkiezen. Maar de verkoper zij ook dat de windows store nog niet zo breed is maar dat jullie eigen vodafone app er niet in staat terwijl jullie hem wel in eigen winkel adviseren vind ik een beetje vreemd. Mijn vraag is denkt vodafone voor wp8 nog een my vodafone app te gaan maken of moeten wij altijd over het internet heen gaan kijken hoeveel minuten we nog over hebben want ik vind het nogal lastig. het zou erg fijn zijn als vodafone voor zijn windows phone klanten ook een my vodafone app gaat maken.
Gr. Bas
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
basw1996 schreef:
Ik heb nu pas een nokia lumia 520 en het is wp8 toen ik bij de vodafone winkel kwam werd deze telefoon voor mij sterk geadviseerd toen ik een nieuwe ging uitkiezen. Maar de verkoper zij ook dat de windows store nog niet zo breed is maar dat jullie eigen vodafone app er niet in staat terwijl jullie hem wel in eigen winkel adviseren vind ik een beetje vreemd. Mijn vraag is denkt vodafone voor wp8 nog een my vodafone app te gaan maken of moeten wij altijd over het internet heen gaan kijken hoeveel minuten we nog over hebben want ik vind het nogal lastig. het zou erg fijn zijn als vodafone voor zijn windows phone klanten ook een my vodafone app gaat maken.
Gr. Bas
Hey Bas,

Jammer genoeg is die app nog niet beschikbaar voor Windows Phone. Ik kan je ook niet precies vertellen wanneer dit wel het geval zal zijn maar er wordt in ieder geval wel aan gewerkt. Hou in ieder geval onze website in de gaten, daar zullen we het communiceren als er meer informatie bekend is. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic