erwt66

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone

Hallo,

Ik kan al bijna een maand lang de app "My Vodafone" niet gebruiken. ook het inloggen op de internetpagina van Vodafone lukt niet. Zelfs voor het inloggen van dit forum moest ik een nieuw wachtwoord instellen.

Vandaag kreeg ik een SMS-bericht dat er nog minder dan 75 belminuten over zijn van het tegoed. En nog geen vier uur later een melding dat de rekening van maart klaar staat en ruim twee keer zo hoog is als gebruikelijk. Vreemd want maart is nog gaande. Ik zou nu toch wel eens een overzicht van mijn kosten willen zien. Want ik begin me nu toch wel ongerust te maken. Dus is er iemand die me kan vertellen hoe ik in kan loggen in "My Vodafone"?

In ieder geval overweeg ik de automatische betaling van de bank maar even stop te zetten, want ik kan op mijn klompen wel nagaan dat hier iets goed fout gaat. Zeker met de laatste berichtgeving over Vodafone de laatste tijd.

Groet Erik.
6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Erik,

Lees het gelinkte topic heel, heel, heel zorgvuldig door. En volg alle stappen stap-voor-stap-voor-stap heel nauwgezet op. Ook de adviezen uit de volgende berichten uit het topic: Handleiding instellen My Vodafone account.
In het Forum Board : Apps & Diensten.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Handleiding-instellen-My-Vodafone-account/td-p/234081

Indien het dan nog niet lukt om je MyVodafone account werkend te krijgen. Dan moet je de Vodafone Klantenservice bellen om je MyVodafone account te laten resetten, met een tijdelijk wachtwoord.

Succes!


Netwerker
erwt66
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de info Netwerker,

Echter ik krijg (net als de voorgaande keren) steeds de melding "U kunt nog geen nieuwe inlog aanmaken. U ontvangt een uitnodiging van ons." Ik zal inderdaad de klantenservice maar bellen om te vragen wat er loos is. Wel raar dat ik kosten moet maken om een probleem wat niet door mij veroorzaakt is op te lossen (heb scherp abonnement). Ook de SMS-melding dat mijn rekening van maart klaar staat vind ik merkwaardig. Volgens mij is maart toch nog echt nog niet afgelopen, dus hoe kan de rekening al klaar staan?

Groet Erik
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @erwt66

Er staat inderdaad in de sms de rekening van Maart omdat deze in Maart betaald moet worden. De rekening zelf gaat over de gebruikerskosten van Februari en de abonnementskosten van Maart.
Er zijn tevens ook andere manieren on contact met de klantenservice te krijgen. Zie www.vodafone.nl/support/contact

Groetjes Stevied86
erwt66
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevied86,

Dat in de rekening van maart de gebruikerskosten van februari staan is mij wel bekend. Deze is op 12 maart al betaald. Dus ik snap het SMS-je nog steeds niet. Overigens is het voor mij nieuw dat ik via SMS informatie over een rekening ontvang. En ik vind het helemaal merkwaardig dat het bedrag genoemd wordt. Al met al gebeuren er vreemde dingen en ,zoals ik al aangaf, ik kan dan op mijn klompen wel aanvoelen dat er dan iets goed fout gaat. Zeker omdat ik weet dat de rekening niet ruimt twee keer zo hoog kan zijn als mijn abonnementsprijs. Ik wil die specificatie wel eens zien. Alleen hoe?

Groeten Erik.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @erwt66,

Je kunt aangeven bij de klantenservice hoe je op de hoogte wilt gebracht worden van de rekeningen. Er staat zover ik weet al heel lang een bedrag bij. Aangezien ik al heel lang een sms krijg met het bedrag.
Betreft de specificaties kun je ook contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen we vanuit hier helaas niet inzien omdat wij niet in de systemen kunnen plus het is privacy gevoelige informatie.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We kunnen deze gegevens inderdaad niet bekijken via het Forum. Neem daarom even contact op met onze Klantenservice. Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic